Toon posts:

[XP] Geen klikgeluiden meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP Home
Internet Explorer 6.0

Beste tweakers,

Ik heb sinds kort geen klikgeluiden meer in Windows Explorer en Internet Explorer. Ik bedoel dan bijv de klikgeluiden bij het aanklikken van een link o.i.d.
Bij de opties van Internet Explorer heb ik niks kunnen vinden. Weet iemand waar ik dit wel kan veranderen?

En nog een ander klein dingetje. Telkens als ik een nieuw venster open dan krijgt deze net niet de maximale grootte; ik moet hem dus telkens voor dat kleine beetje zelf maximaliseren. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat nieuw geopende vensters automatisch gemaximaliseerd geopend worden?

BVD

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Voor de geluiden:

Start -> Configuratiescherm -> Geluiden

Daar kun je alles vinden over de klikgeluidjes :)

Voor de maximalisatie weet ik het zo niet , maar als ik altijd mijn windows maximaliseer neemt ie dat automatisch over :?

Raku

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-01 19:21

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Onder configuratiescherm --> sounds & audio devices --> Sounds kan je alle geluidjes instellen.
Dat automagisch het scherm volledig beeldvullend is, weet ik niet.

De LabVIEW Guru

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Configuratiescherm -> Geluiden en audio apparaten - tabblad geluiden :D

En hoe je em automatisch op volledige grootte krijgt weet ik eigenlijk niet..

Leave only footprints, take only memories

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Oh nu weet ik het wel :)

Start Internet Explorer en maximaliseer het venster (of als je op een link geklikt hebt).
Dan sluit je het venster met Bestand -> sluiten. Dus NIET met het kruisje rechts-boven.

Dan zou hij voortaan een gemaximaliseerd venster moeten openen :)

Leave only footprints, take only memories

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 01:56
Dat geluidje heet 'navigeren beginnen' onder de kop 'Windows Verkenner', snap niet dat je die aan wil hebben want bij elk dingentje wat je doet hoor je zo'n klikje :/

En het andere probleem los je op om CTRL vast te houden als je het venster sluit op de gewenste grootte :)

(en anders moet je bij de eigenschappen van de snelkoppeling bij 'Uitvoeren' Gemaximaliseerd selecteren)

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Killalot op 21-03-2004 01:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt allemaal :)
Pagina: 1