Toon posts:

Nieuw Systeem (<1000eu)

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer toe aan een nieuw systeempje na 2 jaar, maar het moet net onder de 1000 eu zitten, floppy drive, DvD speler, en CD rewriter heb ik al, net als monitor, de dingen die ik er absoluut in wil hebben is 1 GB DDR werkgeheugen, 5.1 sound, en Ati Radeon 9800pro, of het gelijke daarvan. Moederbord moet ook o.k. zijn.

Wat raden jullie, een leek zoals mij, aan om aan te schaffen ? en zo ja, weten jullie ook een goeie computerwinkel in Alkmaar en omgeving ???

Alvast very much thanks

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
Tweakers heeft hier een best buy guide voor gemaakt. Ik zal ff de link opzoeken.

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2004

[ Voor 21% gewijzigd door dev icey op 21-03-2004 00:25 ]

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Vertel eens wat meer wat je ermee wilt gaan doen? Ik kan wel tientallen systemen opnoemen op deze manier :)

[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 21-03-2004 00:24 ]

Raku

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je al zeker weet dat je dat erin wil hebben, dan kan je toch ook zelf makkelijk een systeem uitzoeken?
Je kan, met behulp van de bbguides en de pricewatch, gemakkelijk een systeem samenstellen naar jouw wensen. Hierbij kan je reviews gebruiken, die je vaak op de frontpage kan vinden (zoek b.v. naar 'a7n8x'). Zo kom je veel over het bord te weten, en in reviews staat meestal ook een mening. Heb je wat hardware op het oog, maar weet je niet wat voor een moederbord, geheugen, of processor je erbij moet nemen, kan je ook nog hier een kijkje nemen. Daar is veel informatie te vinden over de veelgebruikte chipsets.

Hier kunnen wij eigenlijk niet erg veel mee. De een doet hele andere dingen op z'n PC dan de ander. Ook geef je geen budget aan, waardoor sommige mensen misschien voor niets een mooie configuatie schrijven. Het handigste is dus zelf wat onderzoek te doen, zo weet je precies wat je wil en wat mogelijk is.

Dit topic is gesloten.