Reactie, weg = niet weg?!

Pagina: 1
Acties:

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik heb een reactie geplaatst in http://www.tweakers.net/plan/245 op de post van Boss, ik zag dat er een spelvoud in stond en haalde deze weg. Daarna zag ik mijn hele reactie niet meer terug, is ook niet weggemod, maar als ik nu weer op 'reageer' klik staat mijn username wel bij de namen op wie ik kan reageren?!

beetje vreemd.
rara hoe kan dit??

---------------
edit:

paar min later is mijn naam in het reactie scherm ook weg.... is deze post gedelete? en zo ja, waarom?

[ Voor 16% gewijzigd door source op 21-03-2004 00:08 ]

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 14:07

Tux

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• source
inderdaad, wrom is dit zo strange? mis ik wat?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Tux
  • Laatst online: 23-02 14:07

Tux

Bij http://www.tweakers.net/my.tnet/?Action=Layout misschien " Minimum niveau van de zichtbare reacties." te hoog staan?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• source
neuh, staat altijd op al op niveau 1. en anders zou ik zo'n meding: "xx reply onzichtbaar op je huidige niveau" moeten zien en dat heb ik niet.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34
lijkt dit toevallig op: Lege reactie of Missende en lege nieuwspost ?

btw, afaik hebben wij geen reactie van jou verwijdert :)

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 21-03-2004 15:52 ]

• Hahn
  • Laatst online: 19:17
Het kan aan mij liggen, maar ik zie nog wel gewoon de reactie van source op Boss hoor? :)

Het bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg.php?img=source.png

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 21-03-2004 16:00 ]

The devil is in the details.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34
December schreef op 21 maart 2004 @ 15:53:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie nog wel gewoon de reactie van source op Boss hoor? :)
idd, hij staat er gewoon tussen :)
(tenminste, als ik op niveau 2 kijk)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 21-03-2004 15:58 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Reactie staat gewoon tussen de andere reacties. Als er al een reactie verwijderd wordt dan mailen wij altijd de user waarvan we de reply verwijderd hebben. Ik zou eens het standaard reactieniveau verlagen in de layout settings als je dit in de toekomst wilt verhinderen.

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Nou wil ik niet lastig zijn, maar ik ervaar soms hetzelfde.

In de newspost over de DVD beveiliging van Sony heb ik 3x gereageerd: 2x als reactie op iemand anders, 1x in de 'root'. Die 'root'-reactie kan ik nergens meer vinden.

En dat heb ik vaker, dat ik een reactie van mezelf niet meer terugzie :?

Ik heb 'm altijd op niveau -1 staan (maximaal aantal reacties).

Nou ja... ik zal wel wat fout gedaan hebben...
Of komt hij ineens tevoorschijn als ik niveau 0 kies? :?

[ Voor 17% gewijzigd door AxiMaxi op 21-03-2004 21:28 . Reden: I stand corrected ]

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Pagina: 1