[MSN] "Pad mijn documenten bevat een ongeldig teken"*

Pagina: 1
Acties:

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Hallo..

Dit vind egt super vaag..

Heb MSN 6.1 geinstaleerd alles ging goed..
Start nu MSN klik op een gebruiker die online is krijg ik de volgende fout melding;

" Het is niet mogenlijk een gesprek te starten met ****** Probeer het opnieuw."

Als ik msn wil unistalleren foutmelding
" Het pad Mijn Documenten voor de map bevat een ongeldig teken"

Wil ik MSN 6.1 opnieuw installeren foutmelding;
" Het pad Mijn Documenten voor de map bevat een ongeldig teken"

uhh.. wat moet ik doen :S kan ook MSN 5.* niet installeren.. wel msn 4.7 maar geen nieuwe versie.. draa Win XP Pro

Weet iemand raad.. in de search niets gevonden op mijn 1e vraag. en de rest ook niet egt :o

Signature

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:26

The Third Man

The Third Jellyfish

Klinkt alsof het pad dat ingesteld is voor het opslaan van berichtenlogs een fout teken bevat (hoe je dat voor elkaar krijgt?), zet eens die functie uit en probeer het opnieuw...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb je een plugin ofzo geinstalleerd? BIjvoorbeeld die van de MSN Handwriting? Die eerste melding kreeg ik ook, bleek dat ik nog iets moest installeren en toen werkte het :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan - 'Msn raar?!' - vertelt niet zo heel erg veel over je probleem ;)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Aangezien je WinXP hebt en iedereen dus zijn eigen "Mijn Documenten" heeft, zou je ff kunnen testen om onder een andere user in te loggen en dan eens te kijken of het daar allemaal wel lekker loopt.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb bij het installeren van mijn pc wel eens Je#e ingesteld als gebruikers naam, gaf ook problemen met msn, omdat de url van mijn documenten dus ook 'je#e' bevatte. Misschien dat jij ook een dergelijk 'vreemd' teken in je gebruikers naam hebt zitten..
Pagina: 1