Post removed

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:10
[rml]w03f in "[ Battlefield Vietnam] crash naar desktop"[/rml]
Hierop had ik gereageerd (naar mijn inziens goed) dmv van deze url te geven: Battlefield Vietnam deel II. Hierin is een duidelijk antwoord te vinden. Vervolgens kijk ik nog een x in het topic, want ik had ook een topicreport gedaan aangezien het topic compleet nutteloos was aangezien je met de search er na 10 sec achter was, zie ik dat mijn post weg is :/ Welk modje is hier verantwoordelijk voor en waarom heeft hij dat gedaan ?

//inmiddels al een pushmessage gekregen van Terr. Maar wel met een heel vage uitleg:
Hoi w03f,

Bedankt voor het posten van de oplossing uit de BF1942 FAQ in [Battlefield Vietnam] crash naar desktop. Nu kan het antwoord ook makkelijk met de search gevonden worden

Met vriendelijke groet,
Terr / Arjen
Moderator SGD/SPV
Modje, hoe moet ik jouwn bericht zien? Sarcastisch of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

w03f schreef op 20 maart 2004 @ 23:46:
[rml]w03f in "[ Battlefield Vietnam] crash naar desktop"[/rml]
Hierop had ik gereageerd (naar mijn inziens goed) dmv van deze url te geven: Battlefield Vietnam deel II. Hierin is een duidelijk antwoord te vinden. Vervolgens kijk ik nog een x in het topic, want ik had ook een topicreport gedaan aangezien het topic compleet nutteloos was aangezien je met de search er na 10 sec achter was, zie ik dat mijn post weg is :/ Welk modje is hier verantwoordelijk voor en waarom heeft hij dat gedaan ?

//inmiddels al een pushmessage gekregen van Terr. Maar wel met een heel vage uitleg:

[...]

Modje, hoe moet ik jouwn bericht zien? Sarcastisch of niet ?
Volgens mij heb je daar de mail knop voor , om even de Mod in kwestie te mailen

Om er inhoudelijk op in te gaan: Dat is ws sarcatisch bedoeld , want je moet voor problemen een topic openen in SPV (oid) en over het spel zelf praten in SGD , waar je link naar verwijst :)

[ Voor 3% gewijzigd door Raku op 20-03-2004 23:49 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
Dat klopt, maar voordat je een topic opent zal je eerst even moeten zoeken. ALs de ts in kwestie dat had gedaan was hij heus wel achter het antwoord gekomen.

[ Voor 2% gewijzigd door UTM op 20-03-2004 23:53 . Reden: Spelling :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

w03f schreef op 20 maart 2004 @ 23:53:
Dat klopt, maar voordat je een topic opent zal je eerst even moeten zoeken. ALs de ts in kwestie dat had gedaan was hij heus wel achter het antwoord gekomen.
Als jij dat dan zo goed weet is het dan toch niet logisch dat je dat even voordoet? Je bied geeneens een oplossing aan in het topic , je verwijst alleen door.... Ook verwijs je door naar een topic waarin dat niet thuishoort , waar lang niet zoveel info in is te vinden als via de search en waarschijnlijk zal TS dan ook nog eens in dat topic de vraag stellen... Niet echt de bedoeling...

Maar ik zou toch echt even je mailprog erbij pakken en de mod zelf even mailen , die kan het ws beter uitleggen dan ik :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik bedoelde het nog wel zo vriendelijk ;(

Het bericht dat je daarvoor postte was gewoon een link naar een groot topic: Je hebt op zich gelijk, hij moet gewoon zoeken. Maar alleen een TR (wat je daarna deed), was genoeg geweest.

Het topic onderbreken met zo'n bericht is niet helemaal de bedoeling namelijk, omdat we toch altijd proberen om SPV topics zo straight-to-the-point mogelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 00:02:

Het bericht dat je daarvoor postte was gewoon een link naar een groot topic: Je hebt op zich gelijk, hij moet gewoon zoeken. Maar alleen een TR (wat je daarna deed), was genoeg geweest.

Het topic onderbreken met zo'n bericht is niet helemaal de bedoeling namelijk, omdat we toch altijd proberen om SPV topics zo straight-to-the-point mogelijk te houden.
Hehe gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen :) Ik dacht dat je je pushmessage negatief bedoelde, maar dat was dus niet zo. Ik had idd een link naar groot topic gegeven, jij hebt die post verwijderd, dus ik weer posten, en nu met uitleg erbij. Iig het is opgelost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 00:02:
Mijn ervaring met pushmessages:
Tot dusver niet één gekregen met een negatief tintje; allemaal positieve gevallen. Toch ALS je ineens dat scherm voor je neus krijgt, schrik je je wezenloos; ik wel in ieder geval (slecht geweten denk ik ;) )

De pushmessages staan gemiddeld niet bekend als een contactmiddel voor leuke dingen maar meer voor een kritische noot (heb ik het idee hoewel dat bij mij nog niet het geval is geweest). Ik denk dat secuur opstellen van een PM dan ook best belangrijk is om zo duidelijk mogelijk over te komen.

Ik zeg niet dat dat nu het geval was maar het lijkt er wel sterk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
ALS je ineens dat scherm voor je neus krijgt, schrik je je wezenloos; ik wel in ieder geval (slecht geweten denk ik )
Wat dacht je van mij :P Ik had zoiets van: Nu heb ik het weer lekker verkloot :X. Maar ja, tis al goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

w03f schreef op 21 maart 2004 @ 00:10:
[...]

Wat dacht je van mij :P Ik had zoiets van: Nu heb ik het weer lekker verkloot :X. Maar ja, tis al goed ;)
Dat is gewoon de manier waarop Terr praat, is misschien een beetje wennen in het begin ;)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe... Terr kan soms vaag uit de hoek komen, maar ik heb hem nog nooit op zo'n manier zien reageren en het boos bedoelen, dus er is nix aan het handje :P

(Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif dat handje :+ )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 19:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.