[Nero] Bugs & problemen (rapport) topic

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Omdat er verschillende topics zijn gemaakt rond Nero programma met verschillende problemen is het lastig om overzicht te houden.

Het is daarom handiger om Nero problemen bijeen te houden in deze topic, maar je moet ook melden welke OS, versienummer en welke brander je gebruikt. En welke problemen je aantreft bij gebruik van Nero.
Je mag dus ook je Nero melden welke uitstekend heeft gewerkt, dan weten anderen dat ze die kunnen pakken.

Anderen mogen bevestigen dat er inderdaad bugs of problemen zijn gevonden en dat men niet bepaalde versies moet gebruiken. Zo voorkomt men ellende en weet men meteen of men nieuwe kan gebruiken zonder cd's te verspillen en welke oude versies goed werken.

Ik weet dat Nero regelmatig nieuwe versies uitbrengt. Maar jammer genoeg is niet elke versie in orde. Een overzicht maken welke goed en welke fout is daarom erg handig voor iedereen.

Ik begin maar alvast:

Nero: 6.0.0.11
Branders: NEC 1300A en Plextor 12/10/32S (scsi)
Problemen/bugs : Geen brandproblemen. Wel klein irritant probleem bij noemen Label. ISO 9660 label verandert niet mee bij hernoemen Joliet label. Oppassen dus.

Nero: 6.0.0.28
Zelfde branders tonen kuren
Problemen/bugs: Schijnt bij 98% compleet te crashen. Programma is volledig bevroren. Drive blijft lopen, geen eject mogelijk. Gebeurt na 1 of 2 geslaagde pogingen achter elkaar. Herinstall helpt niet. (label hernoem probleem is wel gefixed hier)

Nu mag jij.

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 22:45

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

idd mijn nero crashte soms op 98%
voorlaatste versie 6.3.0.2

heb nu updated neet 6.3.1.6 hopen dat het daar fixxed is :)

anders is nero zeer goed prog O+

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 22:45

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

juist weer een misser met laatste nero versie :(

begin zo stilletjes aan nero te haten :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nero is een stukje software en het lijkt me niet dat we hier specifiek over CD/DVD branders gaan discussiëren 8)7

Opslagmedia & I/O Controllers » Software Algemeen

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ik ben mee eens dat het software is, maar wel eentje die vrij nauwkeurig werkt met je brander. Btw, 90% van alle praatjes die zijn gepost in hardware opslagmedia subforum hebben Nero gebruikt. Ik weet niet of hier ook veel over Nero wordt gepraat. Nero gebruik je namelijk altijd met de brander, niet als standalone software. Maar goed, dat is keuze van de moderator. O+

Goed, laat de lijst maar groeien.
Post ook eens oude bugs (dus versies voor 6.0.0.11 en 5.x) want er lopen nog wel lui rond die nog met oude versies werken.... ;)

Volgens mij heeft 6.0.0.13 ook een bug in huis.
Het lijkt erop dat aantal laatste versies last hebben van 98% brandprobleem?

(edit: Software Algemeen heeft zo te zien wel weinig Nero problemen. Ik ben van mening dat het beter in Opslagmedia thuishoort. Bij gebruik van zoekmachine zie je dat veel matches daar voorkomen en weinig hier... :X)

[ Voor 17% gewijzigd door MrDummy op 23-03-2004 07:55 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bugs met Nero zelf horen toch eerder hier thuis dan in OM. In OM horen zegmaar de hardware topics :)

Maar ik ga het topic toch sluiten :o

Een opsom topic is vaak niet nuttig, zoiets kan best nuttig zijn maar doe het dan wel op het forum van Ahead. Dan kunnen ze er tenminste iets aan doen, het alleen weten dat er een bug in zit is niet zo heel interessant. Als het al een bug is als wat mensen het posten: het kan net zo goed een brakke CD, speler of instelling zijn ;)

offtopic:
Het is bij zulke "grote" topics handig om eerst even de moderators van het desbetreffende subforum een mailtje te sturen, in ons geval samods {et } tweakers (puntje) net :)

En ja, ik zie dit inderdaad laaaat :X 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.