heuj mensen,
ik zit hier met een laptop (een sony vaio met een P4-2800, gf FX GO5600 en 512 mb aan geheugen erin)
nu wil ik dus nfsu spelen op het apparaat, alleen draait dat dus echt zwaar verrot
(denk aan 10 fps op drukkere gedeeltes, 2 autos naast elkaar ofzo)
anyway, ik heb al wat research gedaan met de search, en daar lees ik
dingen als "het ligt aan de refresh rate van je monitor" "je v-sync zal wel aan staan" of "zet je anti allias uit"
het probleem is, dat deze dingen bij mij niet aan staan, en de refresh rate van me monitor dus niet in te stellen is omdat het een laptop is
hij staat standaard op 60 hz refresh dus,
het ligt dus ook niet aan de instellingen in nfsu, op 640/480 met alle troep uit
draait het maar 10 fps beter dan alles vol open.
ik vind in de search alleen niks over een eventuele oplossing
iemand die mij vrolijk kan maken en een oplossing heeft,
of ben ik beter af door het spel er gewoon af te donderen en maar weer
porche challenge te gaan doen..
ik zit hier met een laptop (een sony vaio met een P4-2800, gf FX GO5600 en 512 mb aan geheugen erin)
nu wil ik dus nfsu spelen op het apparaat, alleen draait dat dus echt zwaar verrot
(denk aan 10 fps op drukkere gedeeltes, 2 autos naast elkaar ofzo)
anyway, ik heb al wat research gedaan met de search, en daar lees ik
dingen als "het ligt aan de refresh rate van je monitor" "je v-sync zal wel aan staan" of "zet je anti allias uit"
het probleem is, dat deze dingen bij mij niet aan staan, en de refresh rate van me monitor dus niet in te stellen is omdat het een laptop is
hij staat standaard op 60 hz refresh dus,
het ligt dus ook niet aan de instellingen in nfsu, op 640/480 met alle troep uit
draait het maar 10 fps beter dan alles vol open.
ik vind in de search alleen niks over een eventuele oplossing
iemand die mij vrolijk kan maken en een oplossing heeft,
of ben ik beter af door het spel er gewoon af te donderen en maar weer
porche challenge te gaan doen..