Ik heb een HP deksjet 720 gekregen van iemand, die dacht dat er was loos was met de voeding. Dat probleem heb ik opgelost, was een draadje los in de voeding en doet er verder niet toe, maar nu zag ik dat er onder de achterkap van de printer veel inkt zit. Staat de printer een uurtje op een krant, zit er een grote zwarte streep inkt op de krant. De printer kan ik zo natuurlijk niet gebruiken, dus ik wil de printer uit elkaar halen en dan schoonmaken. Nou weet ik dat HP's niet de makkelijkste zijn om uit elkaar te halen, en ik had dus al zitten googlen of er ergens toevallig staat hoe deze printer uit elkaar gehaalt moet worden. Helaas kon ik dat nergens vinden, zelf proberen hielp ook niet echt. Ik kreeg alleen de onderste paperfeeder los, dat is het onderste plastic kapje dat het papier tegen de rollers aandrukt.
Dus, weet er iemand hoe die printer uit elkaar gehaalt moet worden? Ik bedoel dan de plastic kappen los, zodat ik die schoon kan maken.
Een plaatje van de printer:

Overigens staat er op mijn 720 geen 720C maar gewoon 720, en aan de rechterkant een stickertje met Kodak image enhancement (oid).
Dus, weet er iemand hoe die printer uit elkaar gehaalt moet worden? Ik bedoel dan de plastic kappen los, zodat ik die schoon kan maken.
Een plaatje van de printer:

Overigens staat er op mijn 720 geen 720C maar gewoon 720, en aan de rechterkant een stickertje met Kodak image enhancement (oid).
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.