Ik heb sinds een kwartier echt een raar probleem waar ik echt niet uit kom; als ik mijn internet explorer venster maximaliseer dan is het venster wel de fullscreengrootte maar het wordt niet goed aangepast aan mijn monitor. Bovenaan zie ik nog voor ongeveer 10% bureaublad en de statusbalk etc. ligt dus 'onder' mijn scherm (kan het niet zien).
Het maximaliseren van vensters gaat bv via deze computer wel gewoon goed. Als ik dan via deze weg een internetpagina opga is deze wel gewoon fullscreen. Echter sluit ik dit af en doe ik dan weer IE opstarten dan is de fullscreen dus gewoon niet goed.
(relevante?) informatie
-Windows XP
-IE 6.0
-TFT monitor 1280x1024
Heb ook al 2 keer gerestart maar het probleem blijft.
Heb dit nog nooit gezien dus weet iemand waar dit wel aan kan liggen? Search bood geen soelaas.
Het maximaliseren van vensters gaat bv via deze computer wel gewoon goed. Als ik dan via deze weg een internetpagina opga is deze wel gewoon fullscreen. Echter sluit ik dit af en doe ik dan weer IE opstarten dan is de fullscreen dus gewoon niet goed.
(relevante?) informatie
-Windows XP
-IE 6.0
-TFT monitor 1280x1024
Heb ook al 2 keer gerestart maar het probleem blijft.
Heb dit nog nooit gezien dus weet iemand waar dit wel aan kan liggen? Search bood geen soelaas.
[ Voor 5% gewijzigd door bluejay28 op 20-03-2004 19:31 ]