Toon posts:

Ip vernieuwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een korte vraag...... ik kan op mijn laptop normaal door mijn fijne router draadloos internetetten maar dat doet hij nu niet dan kan er altijd nog een directe internet kabel in toch!

Het probleem is dat ik op mijn vaste pc windows 98 heb en als je daar kabel in doet en je typt bij uitvoeren: winipcfg kun je ip vernieuwen en hij doet het. Maar op mijn laptop zit windows 2000 als ik daar bij uitvoeren: winipcfg doet doet hij het niet hoe kan ik bij windows 2000 mijn ip vernieuwen!! zodat ik met een vaste kabel kan internetten ipv draadloos.

(de reden dat mijn draadloos internet het trouwens niet doet is omdat mijn SMC wireless broadband router van 89 euro niet meer goed doet altijd perfect maar opeens niet goed meer. Kan iemand mij misschien ook hiet wat tips voor geven?)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
code:
1
2
ipconfig /release
ipconfig /renew

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 23:40

Nibbz

Postmaster General

Mike Jarod schreef op 20 maart 2004 @ 19:13:
code:
1
2
ipconfig /release
ipconfig /renew
(dit doe je dus door middel van start, uitvoeren, cmd in te tikken, en dan ipconfig /release of /renew)

het kan ook bij de eigenschappen van je netwerkkaart. Om daar op herstellen te drukken

rechtermuisknop op mijn netwerklocaties en dan te dubbelklikken op je netwerkkaart en dan 2de tabblad op herstellen klikken

13:37

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mischien nog /all erachter :P

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44

Korakal

Up up up!

[google=renew ip windows 2000]
Wat had je daar zelf al tussen gevonden? We verwachten van je dat je eerst zelf op zoek gaat.
Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Magoed, het antwoord is al gegeven :) Volgende keer lukt dat ook zonder een topic te openen :>

Dit topic is gesloten.