misschien een wat vage titel, maar dat is het probleem.
Als ik bij deze computer of verkenner kijk dan staat de tekst bij de knoppen niet meer op een regel maar op 2. Zo staat bij de knop "bovenliggende map" "e map" onder "bovenliggend" (dus een regel lager) en bij "eigenschappen" staat de "n" op de regel eronder.
als ik rechts klik op de balk dan is standaardknoppen, adresbalk, werkbalk vergrendelen en tekstlabels aangevinkt. maar de tekst voor mijn norton antivirus knop is ook weg, maar staat het nog wel aangevinkt.
ook lijkt de ruimte onder de knoppen groter geworden.
ik denk dat dit is gekomen nadat ik internet explorer 5.5 vervangen heb door ie 6.0 SP1.
wat ik al gedaan heb:
- internet explorer reparatie, zonder resultaat
- jv16 powertools register cleaner, zonder resultaat
- norton windoctor, zonder resultaat
- vormgevings schema veranderd, zonder resultaat
- schermresolutie veranderd, zonder resultaat
- balken aan en uitgevinkt, ook zonder resultaat
weet iemand waar het aan kan liggen, of wat ik nog meer kan proberen?
os is win 98se
Als ik bij deze computer of verkenner kijk dan staat de tekst bij de knoppen niet meer op een regel maar op 2. Zo staat bij de knop "bovenliggende map" "e map" onder "bovenliggend" (dus een regel lager) en bij "eigenschappen" staat de "n" op de regel eronder.
als ik rechts klik op de balk dan is standaardknoppen, adresbalk, werkbalk vergrendelen en tekstlabels aangevinkt. maar de tekst voor mijn norton antivirus knop is ook weg, maar staat het nog wel aangevinkt.
ook lijkt de ruimte onder de knoppen groter geworden.
ik denk dat dit is gekomen nadat ik internet explorer 5.5 vervangen heb door ie 6.0 SP1.
wat ik al gedaan heb:
- internet explorer reparatie, zonder resultaat
- jv16 powertools register cleaner, zonder resultaat
- norton windoctor, zonder resultaat
- vormgevings schema veranderd, zonder resultaat
- schermresolutie veranderd, zonder resultaat
- balken aan en uitgevinkt, ook zonder resultaat
weet iemand waar het aan kan liggen, of wat ik nog meer kan proberen?
os is win 98se
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 14:23 ]