AOpen QF50-A white ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 19:06
Is de voeding een beetje stil.. heeft er iemand een hi-res foto van? Ik wil weten hoe dat blauwe er IRL uit ziet.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik was, in tegenstelling tot eerdere ervaringen (of beter gezegd: aanvaringen) wel positief over deze voeding. Hij benadert m'n Zalman 300W niet maar het is wel een redelijk stille voeding. Wat mij betreft een plus dus! Helaas heb ik geen plaatjes.

• BHQ
Mooizo, ik wist wel dat Aopen voedingen ok waren, maar niet of ze stil zijn :)

Dankjewel.. Nu nog iemand met pics zien te vinden ;)

• BHQ
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/Products/images/Housing/images/qf50a_b.jpg

Da's eik het enigste wat er te vinden is :X

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

kheb er al verschillende gebouwd.
binnenkant is net als elke asuskast kwalitatief goed.
Voeding is een 300watt, maar nou weet ik niet meer of het er 1 was met een 8cm fan aan de achterkant of een 12cm fan aan de binnekant. (ik d8 die eerste, voeding is trouwens gewoon een oemvoeding van een goed merk, goee kwaliteit en ook zwaar. Diverse merken plakken hun labeltje erop, zo ook aopen dus)

zelf vind ik die kast niet zo mooi :P
dat blauw is trouwens een beetje glanzend en 'zacht'
(damn, hoe beschrijf je een kleur?)
Toink schreef op 20 maart 2004 @ 18:47:
Ik was, in tegenstelling tot eerdere ervaringen (of beter gezegd: aanvaringen) wel positief over deze voeding. Hij benadert m'n Zalman 300W niet maar het is wel een redelijk stille voeding. Wat mij betreft een plus dus! Helaas heb ik geen plaatjes.
een vriend van mij heeft een aopen300 watt voeding (wat ouder model)
die is stiller dan een zalman 400 (kweet niet meer welke van de 2 modellen van zalmann)
dus die zalman had hij maar snel weer geruild.

[ Voor 46% gewijzigd door randje op 20-03-2004 19:13 ]

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:58
Voeding is vrij stil. Er zit volgens mijn fortron voeding in FSP Group oid. De kast zelf is vrij luidruchtig(nee ik ben niet dronken :P ). In mijn Aopen HX08 was een WD 80GB 8MB Cache veel stiller dan in die QF50A, dit komt naar mijn idee door dat de HX08 iets van 2mm dik staal heeft en die QF50A iets van 0,8mm.

iRacing Profiel

Verwijderd

mijn schoonvader heeft die kast en ik moet zeggen hij is erg krap van binnen de onderste 2 externe drives zijn niet te gebruiken want dan zit het moederbord in de weg... verder wel goed afgewerkt maar erg krapjes

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Razkin schreef op 20 maart 2004 @ 19:14:
Voeding is vrij stil. Er zit volgens mijn fortron voeding in FSP Group oid. De kast zelf is vrij luidruchtig(nee ik ben niet dronken :P ). In mijn Aopen HX08 was een WD 80GB 8MB Cache veel stiller dan in die QF50A, dit komt naar mijn idee door dat de HX08 iets van 2mm dik staal heeft en die QF50A iets van 0,8mm.
volgens mij komt dat gewoon omdat die hx08 zwaarder was en groter. De kast zelf is niet superstil idd, maar dat zijn maar weinig miditowers vind ik.
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 19:16:
mijn schoonvader heeft die kast en ik moet zeggen hij is erg krap van binnen de onderste 2 externe drives zijn niet te gebruiken want dan zit het moederbord in de weg... verder wel goed afgewerkt maar erg krapjes
en dat van die onderste 2 hangt van je moederboard af en van de drivers die je erin wilt zetten.
ok meeste bordejs van nu zijn wel groot en KUNNEN voor problemen zorgen.
maar al sje in de onderste 2 5,25" dingen wilt zetten, kan dat wel mits het:
- een recente lite-on drive is (die zijn heel kort namelijk
- een hardeschfij in metalen brackets om ze in een 5.25" te zetten.

• BHQ
Zou een Nec ND1300a daar passen?

-edit Oeps, uiteraard, hij heeft 4 ipv 3 brackets :D
Dus hij past wel want ik doe m'n drives altijd boven

[ Voor 64% gewijzigd door BHQ op 20-03-2004 20:33 ]

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ja de bovenste is het mooist (naja, persoonlijke smaak)

• BHQ
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/qf45a-color_b.jpg

Die zullen er zeker wel niet bijzitten?

• BHQ
Eeej vaag, op de bovenste screenshot staan 4 afdekplaatjes, op de andere maar 3!
Welke word in NL verkocht?

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Yapser schreef op 20 maart 2004 @ 22:33:
Eeej vaag, op de bovenste screenshot staan 4 afdekplaatjes, op de andere maar 3!
Welke word in NL verkocht?
alle qf-50's bij ons in de winkel hebben 4*5,25" sloten
die hierboven is geen qf-50 hoor (maar een qf-45)
Pagina: 1