Recentelijk heb ik Office XP SP3 geinstalleerd. Na dit gedaan te hebben kwam ik er achter dat mijn outlook problemen geeft. Ik gebruik outlook om de mail op zowel mijn chello account als hotmail account te lezen. De problemen zijn als volgt:
- Chello (POP3): Wanneer ik op send/recieve klik consumeert outlook 100% CPU en reageert deze vervolgens niet meer.
- Hotmail: Het verzenden en ontvangen gaat goed maar het lezen van mail genereert onderstaande foutmelding waarna outlook eruit klapt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Error Signature:
AppName: outlook.exe AppVer: 10.0.2627.1 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 02cae8e8
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb office er vervolgens helemaal af gegooid en vers vanaf de CD geprobeerd te installeren maar tot mijn grote verbazing bleek na de installatie SP3 weer geinstalleerd te zijn!
Ik heb al op het www gezocht maar kon hierover niets vinden.
Misschien iemand anders?
- Chello (POP3): Wanneer ik op send/recieve klik consumeert outlook 100% CPU en reageert deze vervolgens niet meer.
- Hotmail: Het verzenden en ontvangen gaat goed maar het lezen van mail genereert onderstaande foutmelding waarna outlook eruit klapt.
Error Signature:
AppName: outlook.exe AppVer: 10.0.2627.1 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 02cae8e8
Ik heb office er vervolgens helemaal af gegooid en vers vanaf de CD geprobeerd te installeren maar tot mijn grote verbazing bleek na de installatie SP3 weer geinstalleerd te zijn!
Ik heb al op het www gezocht maar kon hierover niets vinden.
Misschien iemand anders?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 18:24 ]