Toon posts:

Geen 5.1 optie in Surround Mixer (SB 5.1 Live! player OEM)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist een logitech z-640 setje gekocht en een SB Live! 5.1 Player OEM versie. Enige probleem is dat ik in de surround mixer alleen 2 speakers, 4 speakers en headphone kan kiezen. Ik heb alles al geupdate en opnieuw geinstalleerd, maar geen effect. Aangezien ik hier weinig nuttigs over heb kunnen vinden, wil ik graag vragen of iemand hier een oplossing voor heeft.

Bij voorbaat dank.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 17:54:
Hallo,

Ik heb zojuist een logitech z-640 setje gekocht en een SB Live! 5.1 Player OEM versie. Enige probleem is dat ik in de surround mixer alleen 2 speakers, 4 speakers en headphone kan kiezen. Ik heb alles al geupdate en opnieuw geinstalleerd, maar geen effect. Aangezien ik hier weinig nuttigs over heb kunnen vinden, wil ik graag vragen of iemand hier een oplossing voor heeft.

Bij voorbaat dank.
je bent niet echt specifiek in wat je allemaal hebt geinstalleerd, en waar heb je nog meer gezocht dan? Google, search?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de complete cd geinstalleerd die drbij kwam. Dat zijn de drivers en n hele reeks programmas, oa playcenter, surround mixer, audioHQ etc.. Verder heb ik hier op de fora, op google en op de creative fora gezocht, en er wordt continu 1 van de volgende dingen gezegd:

Reinstall de cd > Gedaan
Update de drivers > Gedaan
Controleer alle kabels > Gedaan
Gebruik kX Project > Ik wil dat eventueel wel gebruiken, maar ik gebruik liever officiële drivers. Ik gebruik dit wel als er geen oplossing komt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. En bedankt voor de reactie :)

Verwijderd

Wees niet zo bang om de Kx drivers te installeren. Deze zijn beter als de officiele creative drivers..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:53:
Wees niet zo bang om de Kx drivers te installeren. Deze zijn beter als de officiele creative drivers..
Ok, dan gaan we dat toch maar is proberen. Bedankt voor de hulp