blaap
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Kijk hier eens rond. http://www.tweakers.net/pricewatch
Beetje zelf zoeken en survey's lezen is niet zo erg.
Beetje zelf zoeken en survey's lezen is niet zo erg.
Verwijderd
Ik ben laatstelijk bezig geweest met het samenstellen van een goedkope PC, en toen merkte ik dat er steevast een aantal leveranciers zijn met de laagste prijzen:Informatique
1to0
En zo kan ik nog wel even doorgaan, dit zijn echter 2 leveranciers met veel voorraad en snelle levering, ook niet onbelangrijk!
1to0
En zo kan ik nog wel even doorgaan, dit zijn echter 2 leveranciers met veel voorraad en snelle levering, ook niet onbelangrijk!
Ga dan naar Salland Automatisering. Die is pas goedkoop en een groot assortiment! www.sallandautomatisering.nl Maar zoals Tux en Dribbeltje al zouden, kijk in de Shop Survey en de Pricewatch, daar kom je een stuk verder mee.
laat maar zitte dit topic mag wel op slot
klaat niks meer bezorge door die klojos van tgp post -_-
front van pc behuizing was half afgebroke toen ik em binnekreeg >>
blaap
waar slaat dat nou opblaatschaaap schreef op 21 maart 2004 @ 08:52:
laat maar zitte dit topic mag wel op slot
dat kan gebeuren hoor, neem het pakket gewoon niet aan of meld transport schade en dan krijg jij een nieuwe kast
jij denkt zeker dat alles wat jij verder van tpg krijgt kapot is
neuh maar dat een moederbod al helemaal geen klappe kan hebbe >>
blaap
Beetje wazige reden om helemaal niets meer te bestellen. Ik bestel al jaren en heb nog nooit problemen gehad. Om hiervoor nou te stoppen met online shoppen is ook nogal raar.blaatschaaap schreef op 21 maart 2004 @ 17:47:
neuh maar dat een moederbod al helemaal geen klappe kan hebbe >>
Een moederbord kan hartstikke veel hebben.. als die in een doos zit kan die gewoon op de grond vallen en is er echt niks mee aan de hand. Tis geen harde schijf ofzo
www.norrod.nl heeft wel aardige prijzen.
Systeem Specs
AMD 64 op MSI K8N Neo Platinum, 1GB 2-3-2-5 PDP Systems Patriot Geheugen, Crucial 128mb 9800pro, 160gb Maxtor Sata, Antec Sonata
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()