Toon posts:

Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi people..

Na een search over voeding zag ik dat er een was lijst met topics is geopend over voeding en dergelijke. Ben als een gek gaan zoeken op een antwoord voor mijn vraag maar iedereen veranderd gelijk van onderwerp na een paar reacties bij die topics.. :?

Mijn vraag = Heb ik nou een juiste voeding of niet ?

Ik heb een Q-tec 300 watt voeding in mijn kast waarin een : P4 2.8 ghz , Msi 865 pe fisr2 moederbord (D.O.T ingeschakeld), 512 ram 400mhz, 80 gb hdd , 120 gb hdd , ati 9600 XT, dvd speler, dvd brander , 5 casefans (heb nu 3 aangesloten door veel herrie),Pinacle Pro Tvk enz in zit. het is een hoop rotzooi wat er in zit en daarom dat ik ook bang ben dat het niet genoeg is met een 300 watt voeding :?
Ik weet niet of het door de voeding komt maar als ervaring heb ik dat mijn dvd spelers soms bestanden niet willen kopieeren, autorun doet het niet(al stel je het in bij opties), of lege cds wil branden.. systeem is pas gebouwd en alles is netjes geinstaleerd maar toch.. ;( kan iemand mij helpen? |:(

Alvast bedankt,, gr

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 12:56
Controleer de waardes van je voeding. Kijk of je systeem stabiel is bij belasting. Haal dingen eruit die niet nodig zijn om te booten en kijk dan of je systeem beter werkt. Of probeer desnoods een zwaardere voeding :)

The devil is in the details.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Dit topic is gesloten.