Toon posts:

Ik word hier moe van.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dat 80% van de mensen die hier zitten allemaal alles weten en nooit vragen hebben best.
Top zo'n forum waar je je vragen kwijt jkan als je er even niet meer uitkomt.

Echter vorige keer werd al een topic van mij gesloten terwijl ik een mobo probleem had en mijn pc steeds opnieuw opstartte of het een paar uur niet meer deed.

Advies van de crew:

Zoek het zelf eerst eens op of gebruik de search.

Ja hallo,als mijn pc steeds reboot of weigert dan kan ik weinig anders dan snel ff topic openen niet?!

Nu ook:

Geluids probleem :(

Ik download de drivers en instal ze,heeft niet gewerkt!!!

Wil dit posten in mijn topic: dicht!

Meneer de mod waande zich alwetend en sluit hem zonder even af te wachten.

Dat het beleid hier wat strenger is best,maar dat je zo behandeld word omdat je toevallig geen verstand van sommige zaken hebt...:?

Hell ben zelf admin op 450 boards ,als ik mijn members zo behandel lopen ze weg of dossen mijn board de eeuwigheid in.

Ik vind dat GOT wel beter zou moeten weten en niet boven de rest van de bevolking moet leven.

Gaarne zou ik dan ook geholpen worden met het probleem gezien ik nu dus niet meer naar de winkel kan!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Hell ben zelf admin op 450 boards ,als ik mijn members zo behandel lopen ze weg of dossen mijn board de eeuwigheid in.
En jij hebt nog tijd over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Doe ons dan een lol en mail Play even. Hij heeft je topic op slot gegooid; misschien kun je hem er in normale woorden van overtuigen dat ie weer open moet. :)

Dit topic is gesloten.