Momenteel zit ik bij mijn vriendin achter haar laptop. Een Maxdata 3140 met de volgende specificaties:
Intel Celeron 2.0 Ghz
sism650 + sis962 -chipset met geintregeerde grafische-, audio, modem en netwerkkaart.
400/533 mhz Frontside bus
266/333 mhz DDr interface
128 MB DDR Ram geheugen
Windows XP Home
Nu is mijn vraag waar ik kan vinden waar het geheugen geplaatst moet worden. Heb al vele klepjes weggehaald waaronder bij de processor, harde schijf en accu. Echter daar heb ik geen slot aangetroffen.
Wie kan mij en mijn vriendin verder helpen?
[Update : Inmiddels ben ik er achter dat hoogstwaarschijnlijk het geheugen onder het toetsenbord geplaatst kan worden maar ik durf het toetsenbord er niet af te halen. aangezien het niet mijn laptop is wil ik niks verpesten]
Intel Celeron 2.0 Ghz
sism650 + sis962 -chipset met geintregeerde grafische-, audio, modem en netwerkkaart.
400/533 mhz Frontside bus
266/333 mhz DDr interface
128 MB DDR Ram geheugen
Windows XP Home
Nu is mijn vraag waar ik kan vinden waar het geheugen geplaatst moet worden. Heb al vele klepjes weggehaald waaronder bij de processor, harde schijf en accu. Echter daar heb ik geen slot aangetroffen.
Wie kan mij en mijn vriendin verder helpen?
[Update : Inmiddels ben ik er achter dat hoogstwaarschijnlijk het geheugen onder het toetsenbord geplaatst kan worden maar ik durf het toetsenbord er niet af te halen. aangezien het niet mijn laptop is wil ik niks verpesten]
[ Voor 17% gewijzigd door Hugo op 20-03-2004 17:16 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew