Guy's
ik heb een probleem wat al weken speelt;
ik heb een schijf van 40GB gesplit in verschillende HD's
mijn C heb ik 2 GB gehouden puur als opstartschijf, verder niets.
files etc staan allemaal op D E F G etc
sinds kort is het echter dat mijn hele C schijf ruimte opgeslokt wordt zonder dat ik iets raars doe.
Heb Norton eroverheen gegooid, Hyjack this
regcleaner, etc, en ook Ad Aware,
deze heeft nu uiteindelijk 7 files gevonden in C:\_restore\temp
die hij aanduidt als Mallware en zo
deleten doet ie ze niet, ook niet als ie zegt dat ie ze gemerkt heeft om bij eerstvolgende reboot te deleten
handmatig deleten werkt niet, de toegang wordt geweigerd door Windows (ME, verder nooit geen problemen mee gehad)
ik ben ten einde raad, aangezien ik zelfs Outlook express regalmatig niet kan opstarten vanwege onvoldoende schijfruimte ( als ik iets delete op C, houd ik tevens: niets over....)
Wie (her)kent dit probleem en weet er iets op...
ik heb een probleem wat al weken speelt;
ik heb een schijf van 40GB gesplit in verschillende HD's
mijn C heb ik 2 GB gehouden puur als opstartschijf, verder niets.
files etc staan allemaal op D E F G etc
sinds kort is het echter dat mijn hele C schijf ruimte opgeslokt wordt zonder dat ik iets raars doe.
Heb Norton eroverheen gegooid, Hyjack this
regcleaner, etc, en ook Ad Aware,
deze heeft nu uiteindelijk 7 files gevonden in C:\_restore\temp
die hij aanduidt als Mallware en zo
deleten doet ie ze niet, ook niet als ie zegt dat ie ze gemerkt heeft om bij eerstvolgende reboot te deleten
handmatig deleten werkt niet, de toegang wordt geweigerd door Windows (ME, verder nooit geen problemen mee gehad)
ik ben ten einde raad, aangezien ik zelfs Outlook express regalmatig niet kan opstarten vanwege onvoldoende schijfruimte ( als ik iets delete op C, houd ik tevens: niets over....)
Wie (her)kent dit probleem en weet er iets op...