Toon posts:

GSA4081BA100 8x brander brand alleen op 4x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt raar... ik heb een lg GSA4081BA100 dit is dus een 8x speed dvd brander, tenminste.. dat is mij verteld en ik heb een test gedaan waaruit kwam dat de brander onderandere op 8x brand.

Nu als ik dus nero gebruik, geeft hij alleen maar 4x aan. Bij elk ander progje is dat het geval.. ik heb 8 speed cd's van platinum

weet iemand waar aan het kan liggen dat hij alleen maar op 4 wilt branden? er is dus geen andere keuze, de 4x staat al vast...

Kan iemand de titel editten? er moet nog LG voor..
thnx

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 15:51 . Reden: titel change, er moet nog LG voor.. ;) ]

Verwijderd

hallo

ik heb deze DVD Brander ook. Ik kan daarmee 8x branden.

je kan best nieuwe FW downloaden.

http://forum.firmware-fla...ware.php?download_id=1757

sucess

Mvgr, JetLi

Verwijderd

Topicstarter
Nou, i kheb hem geflashed, alles ging goed.

Maar nu kan ik alsnog maar alleen mt 4 speed branden..
Ik heb de dvd brander als secondary slave staan...

Waar kan het aanliggen dat hij bij elk brand progje maar 4 speed aangeeft, niet meer en niet minder?

Verwijderd

Volgens mij ligt het dan toch wel aan je schijfjes hoor.
Nero bekijkt welke dvdr je in je brander zitten hebt en trekt daaruit de maximum snelheidswaarde voor het schrijven.
Heb het vaak genoeg gemerkt met 1, 2 en 4speed dvdtjes.
8 speed heb ik wel nog niet gehad.
Vermoedelijk leest nero in de dvd info dus dat ze maximaal 4speed zijn, ondanks er misschien op de verpakking 8speed staat.

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken..
Ik denk dat ik morgen maar even terug naar die zaak ga, ik had toevallig nog een 2.4 speed dvdtje liggen en daar kon je wel zien dat hij hem alleen maar met 2.4 kon branden.. ligt dus aan de dvdtjes denk ik

Verwijderd

hallo

wat heb je aan secundaere master? Als er niks is, doe dan maar an master.

Mvgr, JetLi

• zakalwe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 14:30
Gebruik je DVD+R of DVD-R schijfjes? Veel 8 speed DVD branders kunnen alleen DVD+R/RW op 8 speed branden, de rest gaat langzamer...

[ Voor 4% gewijzigd door zakalwe op 21-03-2004 17:28 ]

Pagina: 1