[Win xp prof] Af en toe knijpt ie heel poort 80

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik heb hiero een pc draaiend op windows xp prof, sp1 en alle mogelijke denkbare updates geinstalled.

Nu zit er een (geruime tijd) belkin 54g wireless netwerkkaart. Ik had in het begin bijna nooit last van dit voorval maar sinds een maand of 2 begint ik me daar aan te ergeren.

Het probleem is als volgt; op moment (ik weet niet precies wat ik fout doe) bv. in IE aan het surfen ben krijg je onverklaarbare hdd activiteit en de cpu loopt naar 100% gebruik. Dan klapt echt alles eruit; IE geeft 404 aan, msn afgemeld, emule/kazaa niet connected.

Soms is het vaak, maar soms ook niet. Dit is al de derde eer dat windows dit jaar opnieuw geinstalled is en iedere keer weer :( .

Is dit een hardware conflict? of een software conflict?

Specs bak:
AMD T-bird 1000 mhz
MSI k7T266 PRO 2 RU
256 DDR MEM
Geforce 4 mx 480
Belkin wireless netwer kaart 54g, laatste drivers
HDD 2x 28gb Seagate

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Welk process heeft dan 100%?

Trouwens dit heeft niks met port 80 te maken aangezien Kazaa etc ook stoppen. Je pc loopt "gewoon" vast.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:20:
Welk process heeft dan 100%?

Trouwens dit heeft niks met port 80 te maken aangezien Kazaa etc ook stoppen. Je pc loopt "gewoon" vast.
Oh, loopt ie vast :? Dat idee heb ik niet. Ik zie totaal 100% maar daar heb ik nog niet opgelt.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Meneer aard schreef op 20 maart 2004 @ 15:30:
[...]

Oh, loopt ie vast :? Dat idee heb ik niet. Ik zie totaal 100% maar daar heb ik nog niet opgelt.
*KICK*

Bij overige systeem bronnen staan 100% bij dit maffe voorval.

Nu weer 1 schone install verder en dat hoeren probleem is er nog steeds. Ik wordt hier egt goed ziek van.

Enige oplossing?

BTW:
Op iedere pc/laptop waar winxp en in combi. met wireless shit doet het wel gewoon :?

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer aard op 16-04-2004 15:15 ]

Verwijderd

- NortonSystemWorks laten rattelen?
- NIC in ander pci slot duwen
- Andere NIC
- Andere browser proberen

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Meneer aard schreef op 16 april 2004 @ 15:15:
[...]

*KICK*

Bij overige systeem bronnen staan 100% bij dit maffe voorval.

Nu weer 1 schone install verder en dat hoeren probleem is er nog steeds. Ik wordt hier egt goed ziek van.

Enige oplossing?

BTW:
Op iedere pc/laptop waar winxp en in combi. met wireless shit doet het wel gewoon :?
zou je mischien zo vriendelijk willen zijn om op je taal te letten? :( wordt hier niet echt gewaardeerd.

ik heb het zelfde probleem gehad. je moet je antenne dan ff wat beter richten en in de properties van je wireless lanverbinding moet je aanvinken datie niet ieder willekeurig netwerk mag configureren. want dat verstoort jouw verbinding natuurlijk. verder is het handig om daar tevens jouw netwerk op de hoogste plaats van prioriteit te zetten. ook dit doe je bij je lanverbinding eigenschappen.

en zet je channel eens op wat anders.. stel je had em op 2, doe em nu eens op 9. zo ver mogelijk uit elkaar... windows opnieuw installeren heeft geen zin. :+
Pagina: 1