Ik heb hiero een pc draaiend op windows xp prof, sp1 en alle mogelijke denkbare updates geinstalled.
Nu zit er een (geruime tijd) belkin 54g wireless netwerkkaart. Ik had in het begin bijna nooit last van dit voorval maar sinds een maand of 2 begint ik me daar aan te ergeren.
Het probleem is als volgt; op moment (ik weet niet precies wat ik fout doe) bv. in IE aan het surfen ben krijg je onverklaarbare hdd activiteit en de cpu loopt naar 100% gebruik. Dan klapt echt alles eruit; IE geeft 404 aan, msn afgemeld, emule/kazaa niet connected.
Soms is het vaak, maar soms ook niet. Dit is al de derde eer dat windows dit jaar opnieuw geinstalled is en iedere keer weer
.
Is dit een hardware conflict? of een software conflict?
Specs bak:
AMD T-bird 1000 mhz
MSI k7T266 PRO 2 RU
256 DDR MEM
Geforce 4 mx 480
Belkin wireless netwer kaart 54g, laatste drivers
HDD 2x 28gb Seagate
Nu zit er een (geruime tijd) belkin 54g wireless netwerkkaart. Ik had in het begin bijna nooit last van dit voorval maar sinds een maand of 2 begint ik me daar aan te ergeren.
Het probleem is als volgt; op moment (ik weet niet precies wat ik fout doe) bv. in IE aan het surfen ben krijg je onverklaarbare hdd activiteit en de cpu loopt naar 100% gebruik. Dan klapt echt alles eruit; IE geeft 404 aan, msn afgemeld, emule/kazaa niet connected.
Soms is het vaak, maar soms ook niet. Dit is al de derde eer dat windows dit jaar opnieuw geinstalled is en iedere keer weer
Is dit een hardware conflict? of een software conflict?
Specs bak:
AMD T-bird 1000 mhz
MSI k7T266 PRO 2 RU
256 DDR MEM
Geforce 4 mx 480
Belkin wireless netwer kaart 54g, laatste drivers
HDD 2x 28gb Seagate
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+