Hoi,
Ik doe een poging om een ipv6 tunnel van sixxs aan de praat te krijgen. Dit gaat nog niet echt lekker. Ik heb een tunneltje aangevraagd en geactiveerd toen ben ik heartbeat gaan installeren. Volgens mij heeft heartbeat niet met de tunnel te maken maar alleen om te kijken of je wel online bent.
Verder heb ik toen in de faq gekeken en daar kwam ik wat tegen wat ik nog zou moeten doen om me tunnel aan de praat te krijgen. Maar hier loop ik tegen een probleem op. Ik heb het volgende gedaan.
Ik doe een poging om een ipv6 tunnel van sixxs aan de praat te krijgen. Dit gaat nog niet echt lekker. Ik heb een tunneltje aangevraagd en geactiveerd toen ben ik heartbeat gaan installeren. Volgens mij heeft heartbeat niet met de tunnel te maken maar alleen om te kijken of je wel online bent.
Verder heb ik toen in de faq gekeken en daar kwam ik wat tegen wat ik nog zou moeten doen om me tunnel aan de praat te krijgen. Maar hier loop ik tegen een probleem op. Ik heb het volgende gedaan.
Iemand een idee wat er fout gaat ?phyton:~/heartbeat/client # ip tunnel add sixxs mode sit local 62.216.xxx.xxx remote 213.204.193.2
phyton:~/heartbeat/client # ip link set sixxs up
phyton:~/heartbeat/client # ip link set mtu 1280 dev sixxs
phyton:~/heartbeat/client # ip tunnel change sixxs ttl 64
phyton:~/heartbeat/client # ip -6 addr add 2001:960:2:14f::1/64 dev sixxs
phyton:~/heartbeat/client # ip -6 ro add default via 2001:960:2:14f::1 dev sixxs
RTNETLINK answers: No route to host
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 10:05 ]