Eeen jaar geleden is mijn pc bij gistron gekocht en hij doet het best lekker. wel liep hij vrij regelmatig vast (echt muurvast, beeld blijft staan, geluid haperen, alleen reboot helpt) en viel mij het op dat het plaatje van de video kaart nogal heet werd (je vinger er langer als 3 sec. ophouden raad ik niet aan 
Ik dacht dat het aan de zware spellen lag (kan nogsteeds
) maar sindskort doet mijn pc helemaal niks meer ;'(
Het beeld blijft zwart, geen piepen (als in: mem is stuk ofzo) hdd en cd beginnen gewoon te draaien (test zoals altijd) alleen er komt gewoon geen beeld en de 4 ledjes blijven rood.
Hij geeft op het D bracked achterop de pc 4 rode ledjes. Na enig zoekwerk op GOT vind ik tientallen topic over 4 rode leds, en lijkt dit me erg duidelijk. de proscessor OF het Moederboard
ik heb de volgende onderdelen:
-MSI KT3-Ultra2C K7(462) ATX/333
-AMD Athlon XP 2000+/1.66 ghz/266mhz (niks geclockt ofzo)
-CPU cooler Artic Copper Silent
-GRA Pixelview GF4 TI-4200 APG (8x) 64 MB retail
nu zijn er een aantal dingen die mij opvallen:
-de metalen plaat aan de bovenkant van de GF4 ti werd erg heet
-de fan van de GF4 ti heeft naar mijn weten nooit gedraaid maar er zit wel stof in, en dat duid erop dat hij wel ooit heeft gedraaid (ik heb er nooit iets mee gedaan)
-de fan kan niet meer goed draaien omadt het middelpunt niet meer rond is (naar ovaal gesmolten
-de 4 ledjes zeggen MOBO of PROC dood terwijl daar niks aan te zien is
de pc doet het ook niet als ik de gf4 TI eruit haal en er een Voodo 2 in doe
de proc heb ik schoongemaakt (stof weggehaald enzoen dat werkt ook nogsteeds niet.
Wat is er nou kapot? volgends de ledjes zijn of de proc of de modo dood, terwijl de video kaart eigenlijk alleen kuren vertoont (heet en vervormd middelpunt fan)
Ik dacht dat het aan de zware spellen lag (kan nogsteeds
Het beeld blijft zwart, geen piepen (als in: mem is stuk ofzo) hdd en cd beginnen gewoon te draaien (test zoals altijd) alleen er komt gewoon geen beeld en de 4 ledjes blijven rood.
Hij geeft op het D bracked achterop de pc 4 rode ledjes. Na enig zoekwerk op GOT vind ik tientallen topic over 4 rode leds, en lijkt dit me erg duidelijk. de proscessor OF het Moederboard
ik heb de volgende onderdelen:
-MSI KT3-Ultra2C K7(462) ATX/333
-AMD Athlon XP 2000+/1.66 ghz/266mhz (niks geclockt ofzo)
-CPU cooler Artic Copper Silent
-GRA Pixelview GF4 TI-4200 APG (8x) 64 MB retail
nu zijn er een aantal dingen die mij opvallen:
-de metalen plaat aan de bovenkant van de GF4 ti werd erg heet
-de fan van de GF4 ti heeft naar mijn weten nooit gedraaid maar er zit wel stof in, en dat duid erop dat hij wel ooit heeft gedraaid (ik heb er nooit iets mee gedaan)
-de fan kan niet meer goed draaien omadt het middelpunt niet meer rond is (naar ovaal gesmolten
-de 4 ledjes zeggen MOBO of PROC dood terwijl daar niks aan te zien is
de pc doet het ook niet als ik de gf4 TI eruit haal en er een Voodo 2 in doe
de proc heb ik schoongemaakt (stof weggehaald enzoen dat werkt ook nogsteeds niet.
Wat is er nou kapot? volgends de ledjes zijn of de proc of de modo dood, terwijl de video kaart eigenlijk alleen kuren vertoont (heet en vervormd middelpunt fan)