I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Verwijderd
waarmee heb je het er afgepoetst?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 14:35 ]
Verwijderd
Dat laagje jaVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 14:35:
is dat het mooie paars-violet achtige kleurtje dat ik zie als er licht op mijn monitor valt?
edit:
waarmee heb je het er afgepoetst?
Gewoon gepoetst met een warm sopje van afwasmiddel en een sponsje (geen schuursponsje!). Ik denk dat er een kleine beschadiging zat (een puntje) en dat ik het van daaruit (veel) groter heb gemaakt.
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
maar als je maar een klein streepje hebt kun je dit makkelijk oplossen met displex.
Als de monitor nog onder de garantie valt zou je kunnen proberen een klacht in te dienen, maar ze zeggen dan vaak dat je verkeerd schoonmaakmiddel hebt gebruikt. Bij mij heeft het zomaar los gelaten en kan dus niet bewijzen dat ik niets heb fout gedaan. Als je de hele coating er af haalt dan heb je helderder beeld , maar wel erg last van de zon en ander licht in je scherm. De coating is ervoor bedoeld dit tegen te gaan.
[ Voor 37% gewijzigd door Sneak[3G] op 20-03-2004 14:43 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
De vlek is ongeveer 2x3 cm...Hoodlum2000 schreef op 20 maart 2004 @ 14:40:
dit had ik ook, alleen dan een wat groter stuk coating weg. dit heb ik opgelost met tonic en een sponsje. ik heb hiemee gewoon de gehele coting weggepoetst met als resultaat: veel mooier en helederder beeld.
maar als je maar een klein streepje hebt kun je dit makkelijk oplossen met displex.
Tonic? Dat spul van Royalclub dat je normaalgesproken drinkt?
Dat het beeld helderder wordt kan ik wel zien... maar het spiegelt ook veel meer.
Ik kom met de search alleen berichten tegen van mensen die het zelfde probleem hebben maar geen oplossing (behalve dan de laag helemaal weghalen). *zucht*Pollewob schreef op 20 maart 2004 @ 15:02:
Met de search zijn hierover ook al flink wat tips te vinden, neem daarin ook ff een kijkje