Toon posts:

win98se &winme lukt niet in een netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 pc 1pc win98se pc2 met winME

allez staat lijktmij goed maar de pc1 ziet het heelenetwerk maar pc2 loopt vast als ik iets op het netweek wil doen :? :? :(

coax netwerk pc1=166 pc=667 :)

(zorry het is vaag maar er iz haast bij we hubbeu een lan party)

Verwijderd

WowZ, dit is echt TE vaag :?

Maar ik heb geen problemen met Win98SE en ME in een netwerk. Heb je alle ip adressen van het tcp/ip protocol ingesteld. Heb je NetBeui geinstalleerd. Die kan vaak helpen bij verschillende besturingssysteem platformen.

• Meuk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 13:08
Win98se en winme:

client for microsoft networks
tcp/ip
file and printersharing

instellingen voor tcp/ip:
ip-adres: 192.168.0.1 en 192.168.0.2
subnet: 255.255.255.0

kan gewoon niet missen. beide windows versies zit ook nog eens internet connection sharing... daar zitten wizards bij die zo simpel zijn... als je daar niet uit komt dan hoor je niet thuis op tweakers.net :)

ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Okee dan moet dat lukken alleen jammer dat de lanparty nu weer over iz normaal krijg ik onder win98 in een kwartier allez voor elkaar maar dat vage ME :r:r:r:r dat kan ik er van :(

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, maar weet ook niet waaraan het ligt. Dus: je bent niet de enige quorne!

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mmm, ik heb hier 3 compu's :

1) win95b (server)
2) win98se Lite
3) Win ME

Geen enkel probleem...

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Tja, lijkt ook allemaal heel makkelijk, maar toch gaat het soms fout. Ook geen toeval dat er aan win98se/winME/netwerk meerdere threads gewijd zijn.
Pagina: 1