Toon posts:

[TFT]Kan niets vinden over Acer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar reviews over de Acer AL1721ms, ik heb reeds gegoegeld, allerhande hardwaresites bekeken, maar niets kunnen vinden. De reden dat ik toch wel iets wil zien is dat de genoemde monitor redelijk concurrerend is geprijsd met behoorlijke features, ik overweeg hem te kopen. Wie kan mij inlichten?

Voor alle duidelijkheid, het gaat over deze monitor

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 14:59 ]

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 19:13
Ze hebben hem bij alternate.nl :).

Verwijderd

Topicstarter
Leveranciers van het ding zijn er genoeg, het probleem is dat waar je genoeg info kan vinden over iiyama, samsung, nec, adi en noem ze maar op dat je absoluut niets vindt over acer. Kennelijk wordt dat merk niet reviewed. Op de site van Acer zelf vind je natuurlijk alleen lovende commentaren, los daarvan zijn de specificaties goed te noemen.

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Ik vind dit ook een interessante monitor, mooie specificaties, mooie prijs. Google leverde me toch al snel resultaten, bijvoorbeeld deze. Dit is een vergelijking tussen ruim tien 17" TFT schermen. De reviewer is over de Acer redelijk tevreden!

public void ik()

Verwijderd

ik heb dezelfde TFT in december bij de mediamarkt gekocht.
Geen dooie pixels toen ik em kocht, intussen een keer gaan lannen gooit een mafkees kijhard een dropje ertegenaan :r 1 dooie subpixel:r
Ik moet zeggen in windows alles supermooi en zelfs games spatten van het beeld af :P

reviews kon ik toen makkelijk vinden gewoon met google.