Downloaden van usenet op message-id

Pagina: 1
Acties:

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zoek een programma wat usenet bestanden kan downloaden op message ID. Het liefst opensource en commandline, maar sta open voor andere suggesties.

Wat ik dus zoek is een programma waarbij ik kan zeggen: download message id 1000764 van nl.binaries.vakantiefilms. Dus zonder dat ik eerst alle headers in een groep moet ophalen.

Oplettende lezers zullen zich afvragen: hoe weet je dan welke id je kunt downloaden als je de headers niet eerst hebt opgehaald? Ik heb de headers al opgehaald met Agent (onder Windows), dus ik heb de ids van de berichten die ik wil hebben.

Momenteel gebruik ik nget, maar die moet dus eerst alle headers binnenhalen en dat gaat fout wegens geheugengebrek (ja, echt!) als binnen 1 groep meer dan een miljoen headers zijn.

Het moet een console applicatie zijn, want het moet als achtergrond proces in een *nix servertje kunnen draaien.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

nget kan per ongeluk niet met .nzb files omgaan ?

Mother, will they like this song?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Moet het geautomatiseerd gaan?

Je zou zoiets zelf kunnen scripten met netcat denk ik :)

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 12:06
Ik weet niet zeker wat je bedoelt. Maar bedoel je dus een programma en dat je ziet wat andere mensen gepost hebben in catergorie?

knip

[ Voor 59% gewijzigd door elevator op 20-03-2004 16:13 ]

Press any button... "Where is the 'any button'?!"