hallo mensen, ik heb van een vriend een viper 550 NVIDIA RIVA TNT gekregen, ik draai windows xp. Ik heb drivers gezocht maar kan er geen vinden voor de tnt, wel voor de tnt2 maar daar kreeg ik de melding dat mijn os mogelijk instabiel kan worden. Dat heb ik gedaan, alles werkt goed, behalve mijn tv-out. Alles wijst erop dat ik pal moet instellen ipv ntsc (dat stond op het grote tv-out forum....). Ik krijg dus ook grijs beeld te zien met van die strepen. Maar heb probleem is dat als ik pal kies ik de volgende melding krijg:
your attempt to change current nView display jode settings failed - error code 103
Zeer waarschijnlijk dus omdat ik een verkeerde driver heb (namelijk de drivers van tnt2 ipv tnt).
Weet iemand waar ik die instelling op een andere manier kan veranderen? Of heeft iemand hetzelfde probleem met de drivers voor een tnt met windows xp?
your attempt to change current nView display jode settings failed - error code 103
Zeer waarschijnlijk dus omdat ik een verkeerde driver heb (namelijk de drivers van tnt2 ipv tnt).
Weet iemand waar ik die instelling op een andere manier kan veranderen? Of heeft iemand hetzelfde probleem met de drivers voor een tnt met windows xp?