Toon posts:

Hartelijk dank voor het sluiten van mijn topic!!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

En ik maar denken dat een forum bedoeld is om elkaar te helpen.
Niets is helaas minder waar ondervind ik nu.
Ik stel een vraag in het forum PW waar ik netjes een aantal antwoorden krijg.
Vervolgens wordt het topic op een wel zeer arrogante manier gesloten omdat meneer/mevrouw .oisyn vind dat mijn vraag toch wel erg simpel is.

Bedenk je eens even voordat je dit soort stompzinnige reacties geeft het volgende:

1. Als ik hier een vraag stel heb toch wel geprobeerd om antwoorden elders te vinden.
2. Antwoorden die ik had gevonden bleken bij mij niet te werken ofwel waren niet conform mijn vraag.
3. Soms heb je wel eens de behoefte aan uitleg in jip en janneke taal om de oplossing van een probleem te zien, maar blijkbaar vind .oisyn dit te dom voor woorden.
4. Oisyn het komt echt wel eens voor dat mensen op problemen stuiten die bijna onverklaarbaar zijn omdat hetzelfde bij anderen schijnbaar wel goed werkt.
5. Ik leer graag van andere mensen en hoop dat andere mensen ook van mij kunnen leren.

Nogmaals bedankt voor je medewerking. :r
Mij zie je hier niet meer, ik verhuis naar een forum waar men respect heeft voor elkaar, en ik verzoek je dan ook om mijn login in zijn geheel te verwijderen!

Groeten De Zoeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Doei :w

En denk maar niet dat je gemist word want zo te zien heb jij ook alleen maar vragen gesteld en niet echt nuttig bijgedragen aan andere mensen hun vragen. Dus"respect"?? Jij kan er ook wat van :X

[ Voor 119% gewijzigd door supakeen op 20-03-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik speciaal voor jou .oisyn's signature even quoten:
Ben ik vervelend? Niet eens met een slotje? Ingegroeide teennagel? Vertel het me
Hoewel ik het heel erg vind dat het antwoord je niet voldoende tevreden stelt, denk ik toch dat je er goed aan doet om het prive met .oisyn te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje richting Lieve Adjes aangezien dat over het reilen en zeilen op het forum gaat, i.t.t. Frontpage Algemeen dat alleen over www.tweakers.net gaat en de bijbehorende onderdelen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
zmn schreef op 20 maart 2004 @ 13:45:
Doei :w

En denk maar niet dat je gemist word want zo te zien heb jij ook alleen maar vragen gesteld en niet echt nuttig bijgedragen aan andere mensen hun vragen dus "respect"?? Jij kan er ook wat van :X
Even om te verduidelijken:

Jij hebt 13 posts waaronder meerdere topics, je hebt alleen gepost in je eigen topics en nu word je boos omdat 1 van je topics word gesloten :? En omdat je boos bent vlucht je meteen maar :? sorry maar dat vind ik slap.

Je kan net zo goed hiervan leren en voortaan aangeven wat je hebt gedaan en misschien zelf ook wat bijdragen aan de rest van GoT in plaats van je eigen plekje binnen GoT :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@zmn,

Ik had niet anders verwacht! :)

@cyberneer,

Niet met je eens, oisyn vind het toch ook nodig om zijn argumentering op het sluiten van mijn topic openbaar te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:56:
@zmn,

Ik had niet anders verwacht! :)

@cyberneer,

Niet met je eens, oisyn vind het toch ook nodig om zijn argumentering op het sluiten van mijn topic openbaar te doen?!
Ja, omdat lieve oisyn niet iedereen een mailtje gaat sturen bij het op slot doen van een topic :) Als jij hem even een mailtje stuurt of contact met hem zoekt en de situatie duidelijk uitlegt zit er een grote kans in dat je topic gewoon weer opengaat mits je vermeld wat je allemaal precies hebt gedaan e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:56:
@cyberneer,

Ik denk dat je helemaal verbaast staat te kijken wanneer .oisyn hem zonder opgaaf van reden sluit. Nu maakt hij duidelijk dat er meer te vinden is en dat de gegeven antwoorden je weer een stuk dichter bij een uiteindelijk antwoord helpt.

Mijn opmerking slaat dan ook niet zo zeer op jouw specifieke situatie, maar meer op het algemene beleid, dat voorschrijft dat indien er onenigheid is omtrent een 'slotje' de betreffende moderator hierover persoonlijk gemaild wordt.

Persoonlijk zou ik het erg zonde vinden als een redelijk nieuwe gebruiker zich door zoiets uit het veld laat slaan. Praat met .oisyn, is mijn advies daarom.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als je nu eerst eens gaat lezen, dan weet je de regels van het forum waar je post en voorkom je problemen :). De insteek van je topicstart geeft mij genoeg aanleiding om niet verder in te gaan op je post. Ga eerst maar eens normaal formuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 20:28
Tja, niemand houd je tegen natuurlijk om weg te gaan, maar user-accounts verwijderen doen we niet.
Verander je e-mail adres, en verander je passwoord en log uit. Da's ook een optie.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, GoT is echt een kutforum. Ik zou maar gauw weggaan!

Baai :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
En waag het niet meer om terug te komen, de lat ligt dan nog hoger.

Doei!
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit is misschien een forum waar je je wel op je gemak voelt :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41

Duinkonijn

Huh?

whoami schreef op 20 maart 2004 @ 14:07:
Tja, niemand houd je tegen natuurlijk om weg te gaan, maar user-accounts verwijderen doen we niet.
Verander je e-mail adres, en verander je passwoord en log uit. Da's ook een optie.
als je je email adres veranderd is je pw ook auto veranderd :X

verders ts... misschien een nick change? "de niet zoekende"

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

<zucht>
Het is schijnbaar extreem moeilijk voor bepaalde mensen om normaal te reageren op een discussiepunt van een ontevreden user.
Deze gaat dus helaas op slot, en ik ga wat mailtjes versturen :/

edit:
Ennuh, dan heb ik het dus niet over De Zoeker, mocht je dat soms denken..

[ Voor 23% gewijzigd door moto-moi op 20-03-2004 14:37 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.