"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Moet dit overigens niet in Bugmeldingen?
If you choose to criticise you choose your enemies
Gister deed het het nog
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Idd, dat heb ik ook wel eens. Dan klik je die weg en kan je zo je weg vervolgen zeg maarOsiris schreef op 20 maart 2004 @ 13:44:
In Mozilla FireFox 0.8 krijg ik heeeeel soms de waarschuwing: "blabla contains no data". Missschien is het vergelijkbaar?
Moet dit overigens niet in Bugmeldingen?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Non-Windows Operating SystemsEmmeau schreef op 20 maart 2004 @ 13:46:
Is dit niet HK forum? onder IE kan ik er ook niet in
Mededelingenforum
Beveiliging & Virussen
Lijkt me sterk dat het ontoegankelijk is voor een default user
Nee, HK is /31 en dan krijg je:Emmeau schreef op 20 maart 2004 @ 13:46:
Is dit niet HK forum? onder IE kan ik er ook niet in
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Dat had dacht ik iets te maken met de loadbalancer, zie Loadbalancer oorzaak van Document contains no data-problemen.GGS_VR6 schreef op 20 maart 2004 @ 13:48:
[...]
Idd, dat heb ik ook wel eens. Dan klik je die weg en kan je zo je weg vervolgen zeg maar
[ Voor 7% gewijzigd door Joni op 20-03-2004 13:52 . Reden: linkje added ]
Kan wel kloppen, kan er nu wel in.Blazer schreef op 20 maart 2004 @ 13:51:
Dat had dacht ik iets te maken met de loadbalancer, zie Loadbalancer oorzaak van Document contains no data-problemen.
Ah ja, bedankt iig. Heb ut even doorgelezenBlazer schreef op 20 maart 2004 @ 13:51:
Dat had dacht ik iets te maken met de loadbalancer, zie Loadbalancer oorzaak van Document contains no data-problemen.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Volgens mij is er iets anders aan de hand, hoe kom je aan deze meldingen?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Door het klikken op BV NOS en MED.chem schreef op 20 maart 2004 @ 16:43:
File not found krijg je in Mozilla niet op zo'n manier te zien.
Maar het werkt inmiddels weer
het lijkt iets met caching te zijn; deze popup hoor je alleen te krijgen bij DNS errors. Het lijkt vooral veel voor te komen in de nightly builds. Voor mozilla is het wel een bekende bugchem schreef op 20 maart 2004 @ 16:43:
File not found krijg je in Mozilla niet op zo'n manier te zien.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()