Hoe Illegale Software Downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoTeX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 07:27

ZoTeX

Time for a change

Topicstarter
Hoi,

Ik ben vanaf mijn jonge jaren lid van Computer Totaal (Vroeger HCC). Deze week viel blad 4 (April) op de mat en op de voorkant stond : "KaZaa is Dood Leve USENET !" en ook een artikel over bandbreedte-vreters en de programma's die ze gebruiken "ik downloadde 240 Gb per maand . . .". Dus ik dat artikel lezen en daar staat stap voor stap aangegeven hoe je illegal software moet downloaden. Eigenlijk een vreemde zaak en dat dat zo in het blad mag staan snap ik niet maar goed.

Het ziet er eigenlijk niet erg moeilijk uit dus ik zit er aan te denken om ook illegale software te gaan downloaden maar ik wil niet in de problemen komen. Welke programma's zijn nu echt strafbaar om te gebruiken en welke niet :?

Bedankt!

Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is niet de software die je gebruikt maar wat je er mee doet dat strafbaar is (of kan zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumkop
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 15:25
is dit een 1 april grap ??

maar alle software waar je voor moet betalen, maar het niet doet is illigaal en mag dus niet

A8N-SLI / 7800GT / 3500+ / 7800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

GoT is niet DE plek voor het bespreken van het vinden van "illegale software" :P
Nu is de software niet illegaal natuurlijk, he ;) De manier waarop je deze verkrijgt wel :P
Maar ik vermoed dat dit dus niet zo'n geslaagde vraag is voor ons forumpje :)
Ik zou zeggen > ga zelf op zoek.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ZoTeX schreef op 20 maart 2004 @ 13:37:
Hoi,

Ik ben vanaf mijn jonge jaren lid van Computer Totaal (Vroeger HCC). Deze week viel blad 4 (April) op de mat en op de voorkant stond : "KaZaa is Dood Leve USENET !" en ook een artikel over bandbreedte-vreters en de programma's die ze gebruiken "ik downloadde 240 Gb per maand . . .". Dus ik dat artikel lezen en daar staat stap voor stap aangegeven hoe je illegal software moet downloaden. Eigenlijk een vreemde zaak en dat dat zo in het blad mag staan snap ik niet maar goed.

Het ziet er eigenlijk niet erg moeilijk uit dus ik zit er aan te denken om ook illegale software te gaan downloaden maar ik wil niet in de problemen komen. Welke programma's zijn nu echt strafbaar om te gebruiken en welke niet :?

Bedankt!
De software zelf is niet verboden maar al het matriaal wat je hiermee binnenhaalt wel.

Er is in de sectie software algemeen een mooie uitleg over emule, ik zou zeggen kijk daar is naar. Daarnaast is het gebruik van nieuwsgroepen ook erg simpel -> http://www.binaries4all.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Alle filesharingprogramma's zijn in principe illegaal. :)
Nja niet de programma's, maar wel het gebruiken ervan om MP3/films/software enz te downloaden.
Echter pakken de anti-piracy stichtingen alleen de groot-aanbieders aan,
dus je zal niet snel gepakt worden als je software download.

[ Voor 4% gewijzigd door Laurenz op 20-03-2004 13:43 ]

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Eerlijk gezegd snap ik er ook helemaal niets van, veel providers hebben terabytes aan illegale software klaar staan zodat alle klanten die software (en natuurlijk films, muziek etc) via hun breedband verbinding eens even snel kunnen downloaden. BREIN/RIAA doen hier helemaal niet tegen, toch wel gek? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Fidai schreef op 20 maart 2004 @ 13:43:
Eerlijk gezegd snap ik er ook helemaal niets van, veel providers hebben terabytes aan illegale software klaar staan zodat alle klanten die software (en natuurlijk films, muziek etc) via hun breedband verbinding eens even snel kunnen downloaden. BREIN/RIAA doen hier helemaal niet tegen, toch wel gek? 8)7 :?
Als jij nu echt denkt dat de providers de software zelf aanbieden, heb je toch een behoorlijke plank voor de kop. Het zijn de gebruikers op hun netwerk die het aanbieden, en daar doen ze over het algemeen weinig tegen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De programma's die je gebruikt om het te downloaden zijn niet persé illegaal, maar wat je er mee uitspookt (Windows XP downloaden en daarna 'gewoon' gebruiken) kan dat wel zijn. Over het algemeen worden alleen de mensen die er een handel van maken aangepakt, aangezien het arresteren de simpele thuisgebruiker die af en toe een MP3tje download te duur is en weinig zoden aan de dijk zet.

Op GoT gaan we iig niet uitleggen hoe het moet, dat mag je zelf gaan uitzoeken. Wij zijn geen warezboard en hebben geen trek in gezeur van Brein :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.