ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
Hoe hoort dit bij Videoplanken en Beeldkanonnen??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 13:28 ]
en de optie kabels op versterker omdraaien , daar heb ik zelf ook wel aangedacht, maar ik vind het gewoon MAF, alle kabels zijn correct aangesloten. Om het dan verkeerd te gaan aansluiten om hetgoed te krijgen....
begin hier door wel achter de oren te krabben wat betreft deze plank, eerst de tijd en nu dit....
[ Voor 3% gewijzigd door Gompy58 op 20-03-2004 13:33 ]
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Zit er in je driver/software niet een optie om beide kanalen om te gooien, misschien dat je daar onlangs wat mee gespeeld hebt zonder het helemaal door te hebben gehad 
Anyway, ik move 'm wel naar AV.
Anyway, ik move 'm wel naar AV.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
vraagje hoe staat jou pc opgesteldGompy58 schreef op 20 maart 2004 @ 13:32:
[...]
foutje van het huis, ik wilde um in de afdeling moederplanken hebben... dus modjes... feel free....
![]()
en de optie kabels op versterker omdraaien , daar heb ik zelf ook wel aangedacht, maar ik vind het gewoon MAF, alle kabels zijn correct aangesloten. Om het dan verkeerd te gaan aansluiten om hetgoed te krijgen....
begin hier door wel achter de oren te krabben wat betreft deze plank, eerst de tijd en nu dit....
Verwijderd
Dat probleem ken ik wel.. ik heb het hier ook met mn Epox 8RDA+ ....
't zal wel aan een driver liggen ofzo..
tis in ieder geval niet mn versterker.. want ik heb het op elke ingang waar ik het op aansluit
gewoon even de 2 tulpjes omdraaien en klaar...
't zal wel aan een driver liggen ofzo..
tis in ieder geval niet mn versterker.. want ik heb het op elke ingang waar ik het op aansluit
gewoon even de 2 tulpjes omdraaien en klaar...
Pagina: 1