stereo kanaal omgedraaid

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Heb een a7n8x-e deluxe en ik heb het stinkende vermoeden dat dit mobo op de een of andere manier mijn geluidskanalen omgegooid. Links is rechts geworden en andersom.

In eerste instantie verdacht ik windows ervan of een driver, maar ik heb echt ALLES geconroleerd en het blijft stug de boel omgooien. iemand anders hier ervaring cq een oplossing voor ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

speakers anders neerzetten, of tulpstekkers naar je stereo toren even omdraaien ;)

Verwijderd

Hoe hoort dit bij Videoplanken en Beeldkanonnen?? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 13:28 ]

• Gompy58
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:28:
Hoe hoort dit bij Videoplanken en Beeldkanonnen?? 8)7
:? foutje van het huis, ik wilde um in de afdeling moederplanken hebben... dus modjes... feel free.... O-)

en de optie kabels op versterker omdraaien , daar heb ik zelf ook wel aangedacht, maar ik vind het gewoon MAF, alle kabels zijn correct aangesloten. Om het dan verkeerd te gaan aansluiten om hetgoed te krijgen....

begin hier door wel achter de oren te krabben wat betreft deze plank, eerst de tijd en nu dit....

[ Voor 3% gewijzigd door Gompy58 op 20-03-2004 13:33 ]

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Abbadon
  • Laatst online: 13:27
Zit er in je driver/software niet een optie om beide kanalen om te gooien, misschien dat je daar onlangs wat mee gespeeld hebt zonder het helemaal door te hebben gehad :P

Anyway, ik move 'm wel naar AV.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Gompy58 schreef op 20 maart 2004 @ 13:32:
[...]

:? foutje van het huis, ik wilde um in de afdeling moederplanken hebben... dus modjes... feel free.... O-)

en de optie kabels op versterker omdraaien , daar heb ik zelf ook wel aangedacht, maar ik vind het gewoon MAF, alle kabels zijn correct aangesloten. Om het dan verkeerd te gaan aansluiten om hetgoed te krijgen....

begin hier door wel achter de oren te krabben wat betreft deze plank, eerst de tijd en nu dit....
vraagje hoe staat jou pc opgesteld ;) Lijkt me erg sterk dat ze het hebben verwisseld trouwens, zal denk eerder aan jouw stereo setje liggen/opstelling tegen over je pc. :) Maar snap niet wat er erg aan is om je tulp stekker om te draaien :?

Verwijderd

Dat probleem ken ik wel.. ik heb het hier ook met mn Epox 8RDA+ ....
't zal wel aan een driver liggen ofzo..
tis in ieder geval niet mn versterker.. want ik heb het op elke ingang waar ik het op aansluit

gewoon even de 2 tulpjes omdraaien en klaar...
Pagina: 1