Toon posts:

heeeeeeeellllllppp!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
help! help! help!

ik heb een schijf van 160gb die heb ik in 2 gedeeld ..nou zat ik vanmorgen windows te installeren en wilde teglijk muziek luisteren, net toen ik de map muziek wilde openen kreeg ik een foutmelding: D:\MUZIEK is not accessible
the file or directory is corrupted and unreadable ik heb toen mijn computer opnieuw gestart en tot mijn verbazing was de map muziek er niet meer ? ? ?

please help me, hoe kan ik die map terughalen???

groeten van een lief dametje:)

Verwijderd

Oei deze topic titel gaat je problemen opleveren...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

OM FAQ / Beleid

Staat gewoon in de FAQ wat je hier aan zou kunnen doen :)

Verwijderd

geef anders alleen nuttig antwoord, niet dat ik dat nu doe, maar toch..

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-04 12:53
Lees eerst dit eens door Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 04-02)

We hebben nu helemaal geen informatie over je systeem/probleem
Heb je iets veranderd, of welke acties heb je gedaan voor dit ontstond.

Wel eens Search gebruikt? een beetje tijd investeren word hier zeer gewaardeerd :P

Verwijderd

1. Gebruik voortaan betere topictitels
2. Gebruik de search

Maar ik zal even mijn ervaring meedelen:
Ik heb vorige week http://www.winternals.com...ry/filerestore.asp?pid=fr gekocht. Ik had namelijk per ongeluk een Excel sheet verwijderd en ik had geen zin om backups terug te zoeken. Programma kostte iets van 40 US$ dacht ik. Excel sheet was recovered.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

helpppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crossposten doen we niet aan...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
ahlya: je bent niet de enige hier, om "heeeeeeeelp!!!" te gaan schreeuwen is dan ook wat onbeleefd. :o

Toen je op new topc drukte, stond er boven aan de pagina duidelijk uitgelegd dat je eerst zelf dingen moet opzoeken en uitproberen, want een groot aantal problemen zijn op die manier prima zelf op te lossen. In de FAQ staat bijvoorbeeld Hoe haal ik verwijderde bestanden terug?, die doorverwijst naar de OM FAQ / Beleid waar allerlei tips in staan om je kwijtgeraakte bestanden terug te krijgen. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.