Nieuwe Lian Li cases

Pagina: 1
Acties:

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 07:36
Net enkele nieuwe modellen ontdekt op de lian li site

Klik hier

Echt een super desing als je het mij vraagt, vooral de manier waarop de hd's kunnen gemonteerd worden...

Dit is btx zeker ?

Kan alvast niet wachten, wou binnekort voor een alu kast gaan kijken, toch maar effe wachten tot deze op de markt zijn

Afbeeldingslocatie: http://scasp.webnow.biz/upload/a0000010/en_US/prd_1194.jpg
Afbeeldingslocatie: http://scasp.webnow.biz/upload/a0000010/en_US/prd_1195.jpg

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:49
De bovenste doet mij denken aan een appe rip-off, maar ze zien er wel gelikt uit.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:51
idd zwaar apple rip-of's misschien is dat ook wel de reden waarom ik ze vooral de onderste spuuglelijk vind :P

Strava | AP | IP | AW

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15
Miki schreef op 20 maart 2004 @ 12:28:
De bovenste doet mij denken aan een appe rip-off, maar ze zien er wel gelikt uit.
Inderdaad, maar ja Apple zou gewoon PC cases op de markt moeten brengen worden ze een geduchte concurrent van Lian-Li ;)

- Sound damping aluminum fan cover, die bobbel achterop ben benieuwd of dat wat uithaalt.

Snap alleen niet helemaal de fan in het midden zit. Warmte stijgt op en hoopt zich boven in de kast op, ik begrijp dat het de nieuwe standaard(BTX) is, maar begrijpen doe ik de indeling niet. Onderin de kast wordt een soort van 'windtunnel' gecreerd voor de HDD's, dat is op zich wel slim.

[ Voor 49% gewijzigd door waslijn op 20-03-2004 12:36 ]

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 07:36
Jah, is wel beetje rip-off achtig

Maar het staat me wel aan..

Niemand Hi-res images of zo ?

Deze staat ook op Cebit nu denk ik

Features:
* Multi-ventilators for heat dissipating.
* Multi-media I/O.
* High quality metal casters.
* 5.25"to3.5"converter with aluminum
FDD bezel.
* Aluminum power button.
* Crenulate edge side panels.
* Aluminum CD-ROM bezel.
* Sound damping aluminum fan cover.
* high efficiency silent fan installed.
* Side panels can be assembled with the
smart design screws.
* Sliding track for of hidden H.D.D
* Wheels stand with brake.

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Bij de X-aser serie kan je de HDD's ook zo ophangen, is erg handig! maar daar zitten ze iets naar rechts, en dan zit je soms te k*tten met je kabels. :)

Maar ze zien er super vet uit!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 14:22 ]

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

van de site:
Product Specification:
*DIMENSION:210X450X490mm(W,H,D)
*Drive bays: 5x5.25", 1x3.5", 6x3.5" internal
*Fan: 2 x 12CM ball bearing fans
*M/B type: ATX & pentium 4 (MAX SIZE: 12"x9.6")
*Front I/O: IEEE 1394 port x 1
USB 2.0 x 2 MIC x 1; EAR x 1
gewoon ATX dus, maar de onderste ziet er wel strak uit. Eindelijk een Lian-Li met 120mm fans ipv die 80mm herrie dingen

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

zwaarrr lelijk :(

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-05 10:49
Ik vind ze zeker wel mooi. Alleen die "wieltjes" verpesten het nogal vind ik.

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:59

_Ernst_

Mark It Zero!

mmm nee sorry, ik kan niet zeggen dat ik ze echt mooi vind. Vooral die bovenste vind ik niks.
Die onderste gaat nog wel, wel lekker strak. Maar ik zou hem nooit kopen. De vorige Lian Li's vond ik veel mooier.
Die 120 mm fans zijn natuurlijk wel een mooi pluspunt net zoals die harddisk oplossing, makkelijk met kabels enzo :)

Last.fm

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:42

Maximus

There is no substitute

ik vind hem zwaar mooi :D

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

wheheh 8-) In de zomer wel ff uitkijken dat je hem niet vergist met de air-co

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:43
Die onderste vind ik wel mooi, iemand al enig idee wat ze gaan kosten, of een gokje maken? Ik ben niet echt een pckast / lian li kenner dus vandaar :P

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

De voeding zit onderin de kast en je moet je mobo ondersteboven zetten waardoor je proc onderin zit :? Verder zitten de schijven zo dat je fan voorin niet er lekker langs blaast maar ze aan 1 kant koelt :? Tis ATX op een BTX manier eik :P Ik vind dit een beetje eigenaardig moet ik zeggen. Nu ben ik wel de laatste die de vooruitgang wil stoppen, maar ze moeten wel met een verdraaid goede uitleg van de reden van deze layout komen wil ik zo'n kast aanschaffen :+
Die 120mm fans zijn natuurlijk wel zeer ok! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Okyah schreef op 20 maart 2004 @ 15:54:
De voeding zit onderin de kast en je moet je mobo ondersteboven zetten waardoor je proc onderin zit :? Verder zitten de schijven zo dat je fan voorin niet er lekker langs blaast maar ze aan 1 kant koelt :? Tis ATX op een BTX manier eik :P Ik vind dit een beetje eigenaardig moet ik zeggen. Nu ben ik wel de laatste die de vooruitgang wil stoppen, maar ze moeten wel met een verdraaid goede uitleg van de reden van deze layout komen wil ik zo'n kast aanschaffen :+
Die 120mm fans zijn natuurlijk wel zeer ok! :)
er zijn een aantal mods geweest op basis van een Lian-Li waarbij ook soortgelijke verbouwingen tov de originele kasten gedaan werden. (oa de PSU naar beneden)

* fenrir is benieuwd wanneer de kasten in NL te verkrijgen zullen zijn. die 1100 is wel errug strak nl.

Van klussen krijg je grijze haren

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik geloof dat deze standaard als WTX door het leven gaat. Wat niet meer en niet minder is dan een omgedraaide ATX layout (dus ook gewono aTX compatible).

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

fenrir schreef op 20 maart 2004 @ 17:05:
[...]
er zijn een aantal mods geweest op basis van een Lian-Li waarbij ook soortgelijke verbouwingen tov de originele kasten gedaan werden. (oa de PSU naar beneden)
Maar wat is het voordeel dan? :)
De warme lucht van de cpu zal toch deels stijgen en zo over je andere hw heen gaan (videokaart zal wel een stuk warmer worden). Nja, tis of het een of het ander natuurlijk, maar het lijkt me niet echt beter ofzo.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52
Echt extreem mooie kasten. Alleen Lian-li kennende zullen de prijzen niet mals zijn... :'(

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Pagina: 1