Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

QTEK 2020 i.c.m. PROXIMUS

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nogal een noob op gebied van e-mailen, MMSen, EMSen, etc via GSM/PDA maar dacht er toch aan de QTEK 2020 aan te schaffen. Nu vroeg ik me wel af hoe dat allemaal in elkaar zit. Hoeveel kost het bij Proximus (België) om te e-mailen en internetten via de GSM?

Ik vind nergens tarieven voor e-mails op de proximus site en i-mode en vodafone Live! zijn niet mogelijk in België/met die GSM.

Kan iemand helpen?

Verwijderd

Topicstarter
En weet iemand of ik de telefoon in België moet kopen (hij zou zogezegd geoptimaliseerd zijn voor proximus) of kan ik hem evengoed uit Duitsland bestellen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

http://customer.proximus....Internet/MIE_Tariffs.html

De activering van de dienst Proximus Mobile Internet is gratis.
- Eenmalig Mobile Internet:

€ 0,50 per sessie*
* tot 100 KB (d.w.z. +/- 100 WAP-pagina's); boven 100 KB betaalt u € 0,50 per 100 KB.

- Mobile Internet forfait :

U koopt een maandelijks forfait van € 25, met daarin 10 MB. Als u meer gebruikt, betaalt u € 2,50 per bijkomende MB, gefactureerd per KB. De afrekening vindt u terug op uw maandelijkse factuur. De prijzen zijn inclusief BTW.

Volgende keer even iets verder doorklikken op die site :P
Overigens, je vraag opnieuw onder de aandacht brengen door een kickreactie is niet de bedoeling binnen 24 uur. Lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.

Dit topic is gesloten.