Toon posts:

[UT2004] Schokkerig beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een bak waar UT2004 op staat (full version). ik heb alleen wat snelheids problemen, opzich niet zo spectaculair.

Als ik het speel dan zie je alles soepel, ook geluid gaat doet. Alleen het is soms zo dat als je snel rond beweegt en draait met een of andere special move dat hij dan een miliseconde hangt en dan verder gaat.

In de demo had ik zoiets totaal niet. Ik weet niet of iemand dit bekend voorkomt, ik heb al veel gezicht en geprobeerd, zoals geluid niet op 3d enz zetten ook alle onndige opties in de graphics uitgooien. ga zo maar even door.

Specs van de bak

1800+, 512DDR, GF4ti4200 128DDR, 40gb ata100, winxp zonder sp. Laatste nvidia drivers en ook laatste ac'97 geluidsdrivers.

Hopelijk kent iemand it probleem. google en de GOT search boden 'nog' niet veel uitkomst.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 11:57 ]

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:32
Heb je wel de oplossing in Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 3 al geprobeerd? Dus het uitzetten van precache all playerskins.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-02 17:22
Ik denk toch dat je systeem dan net even te sloom is. Op wat voor resolutie draaie je?
Ik heb um sinds gister ook op een (check me ondertitel) en draait perfect op 1024x768 alles op ut hoogste.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de re sop 1024 16bits kleur staan maar ik ga die prelaod wel eens uittesten. kan zijn dat het daar aan mss ligt.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost nu. Het lag aan de preloading van de player skins. Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1