Geluid van tv naar pc

Pagina: 1
Acties:

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Met tv-out kan ik via mijn pc een film kijken op tv en kan ik mijn geluid uit m'n pc-boxen laten komen. Is het ook mogelijk dat ik het geluid uit m'n pc-boxen laat komen als ik bv gewoon tv kijk of achter m'n playstation 2 zit?

Ik heb:
een tv met 2 scart aansluitingen en tulpaansluitingen
snoeren die ik in de tulpaansluiting kan doen of in de scart (aan de scart zit een ouput/input knop)
pc met windows xp, creative 5.1 boxen (aangesloten aan creative 5.1 geluidskaart)
en de software van de geluidskaart is AudioHQ

Ik hoop dat ik 't een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Je kunt gewoon de scart connector op output zetten en dan met een RCA kabel, van tulp naar jack plug op je line in aansluiten.

Klaar is Raziel :)

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:39
De tulp aansluitingen zijn waarschijnlijk ook uitgangen, bij mijn philips wel.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Willems schreef op 20 maart 2004 @ 12:33:
Je kunt gewoon de scart connector op output zetten en dan met een RCA kabel, van tulp naar jack plug op je line in aansluiten.

Klaar is Raziel :)
Werkt niet echt. Er gebeurt iig nix. Nu hoorde ik dat da kabeltje voor 't geluid in de microfoonaansluiting (van m'n geluidskaart) moet, maar dan werkt 't nog niet. Waarschijnlijk zal ik dan nog iets moeten instellen ofzo

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Een beetje geluidskaart heeft een line-in aansluiting (blauw plugje), steek 'm daar in.

In het volumebeheer van je windows moet je wel even er voor zorgen dat deze ook aanstaat en het volume omhoog staat, dus:

dubbelklik speakericoontje rechtsonder, opties->eigenschappen->Line-in aanvinken->OK->zorgen dat dempen onder line-in niet aangevinkt staat en het volume open staat

www.nintendocasemods.com

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Geweldig Digital-DNA!!! Zo'n simpel en tog zo'n geweldig goed antwoord!!!

Ik buig voor jou _/-\o_

Nu kan ik met tv-out dus ook alle speakers horen en de tv :)

Ow, kzie net dat Willems 't ook over line-in had |:( . Ik buig ook voor jou _/-\o_

;)

[ Voor 22% gewijzigd door Reemster op 20-03-2004 13:58 ]

Pagina: 1