ik heb windows xp pro en windows server 2003 geinstalleerd op mijn pc na een tijdje heb ik de windows server 2003 verwijderd maar nu als ik me pc opstart kan ik kiezen of ik windows xp wil of windows server 2003 wil terwijl ik de windows server 2003 verwijderd hebt hoe kan ik dat gedoe weg halen kan iemand mij misschien helpen
Verwijderd
Rechtermuisknop "deze computer" , tabblad geavanceerd, opstart en herstel instellingen, dan lijst met besturingssystemen uitvinken
En daar redt je het volgens mij mee, kijk anders even in de Windows Operated Systems - FAQ en /of naar de vele andere topics hier in WOS die over hetzelfde gingen. Trouwens welkom op GoT 
Omdat je nieuw bent: het is wellicht handig om WOS Policy even door te lezen, daar staan wat tips die je misschien nog niet had gezien. Overigens zou het ook handig zijn om wat Hoofdletters, en leestekens te gebruiken. Dat zou je verhaal wat makkelijker leesbaar maken en per slot van rekening typ je het in zodat het gelezen kan worden door mensen die een antwoord hebben
Maar goed, dit is al zo vaak gevraagd (zie ook dit, maar het staat dus ook in de FAQ die bovenaan Windows Operated Systems staat), dat het me niet nodig lijkt om weer hetzelfde op te gaan noemen, dus ik sluit je topic. De manier die Tempel noemt is inderdaad het makkelijkst. Succes & nogmaals welkom
Omdat je nieuw bent: het is wellicht handig om WOS Policy even door te lezen, daar staan wat tips die je misschien nog niet had gezien. Overigens zou het ook handig zijn om wat Hoofdletters, en leestekens te gebruiken. Dat zou je verhaal wat makkelijker leesbaar maken en per slot van rekening typ je het in zodat het gelezen kan worden door mensen die een antwoord hebben
Maar goed, dit is al zo vaak gevraagd (zie ook dit, maar het staat dus ook in de FAQ die bovenaan Windows Operated Systems staat), dat het me niet nodig lijkt om weer hetzelfde op te gaan noemen, dus ik sluit je topic. De manier die Tempel noemt is inderdaad het makkelijkst. Succes & nogmaals welkom
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()