Nou heb ik al gebruik gemaakt van de search, maar heb daarmee nog geen oplossing gevonden. Mijn werkgever maakt nu thuis namelijk gebruik van DIRECT internet van KPN. Nou komen we er net achter dat je met dat account helemaal GEEN mails kunt versturen. BELACHELIJK!
Via de search ben ik bij het programma SMARTPOST gekomen.
Hiermee zou je op een of andere manier een ANONIEME mail kunnen sturen die dan dus niet via de mailserver van de provider gaat. Deze leek in eerste instansie te werken. Je moet je DNS server invullen en dan moet je kunnen versturen.
Hij zegt mooi dat hij verstuurd is, maar de mailtjes die verstuurd woorden zijn spoorloos verdwenen
. Nu weet ik niet of dit te maken kan hebben met het feit dat ik dit programma uittest vanuit mijn werk, waar we een home verbinding hebben. KAN DIT BIJTEN met elkaar?
Misschien nog een andere oplossing"?
Toch is het belangrijk voor hem om ook gewoon via outlook zijn mailtjes te kunnen beantwoorden op het zelfde adres als dat ze binnenkomen.Ik kan mijn mail plotseling niet meer versturen via DirectInternet
De laatste tijd is gebleken dat er veel ongewenste mail via de mailserver van DirectInternet wordt verstuurd. Om dit misbruik te voorkomen zijn we helaas genoodzaakt de mailserver te blokkeren. Dit is een permanente maatregel. U kunt wel via webbased email (zoals Hotmail, Yahoo, Dolfijn) mailen en surfen op internet.
Via de search ben ik bij het programma SMARTPOST gekomen.
Hiermee zou je op een of andere manier een ANONIEME mail kunnen sturen die dan dus niet via de mailserver van de provider gaat. Deze leek in eerste instansie te werken. Je moet je DNS server invullen en dan moet je kunnen versturen.
Hij zegt mooi dat hij verstuurd is, maar de mailtjes die verstuurd woorden zijn spoorloos verdwenen
Misschien nog een andere oplossing"?