Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe ipod, alleen zit ik met een vraag. Hij laadt op via firewire, maar als je hem later weer aansluit (en hij is nog vol) om liedjes erop te zetten, begint hij weer verder met opladen. Kan dat kwaad? Ik bedoel, volgens mij kun je batterijen toch beter helemaal leeg laten lopen voordat er weer opgeladen wordt?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 07:26

Obi

Met een Lithium-Ion accu (welke er VAST wel inzit), is dit geen probleem..

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
De Lituim- ion batterij moet je juist zo vaak mogelijk opladen. Dan gaat hij veel langer mee. ;)

Bovendien hebben we hier nog een heel groot topic over in GT. :)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!!

-----------------------------------------
Dan nu het volgende:
-----------------------------------------

Ik gebruik EPH-POD en alles is lekker overzichtelijk zolang je mp3's met dezelfde info van album enzo naar je ipod upload. Ga je echter talloze mp3's met verschillende info's van albums etc uploaden, krijg je onder bv: albums innees heeeeel veel albums met maar 1 nummer erin. Zo is alles heel onoverzichtelijk. Kan ik niet gewoon bij onder "blader" en subdir maken voor "losse mp3's" oid? En hoe?

Wie helpt mij? :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Gewoon in iTunes alle 'losse' mp3's selecteren > rechtsklikken 'edit information' en dan één albumnaam (bijvoorbeeld 'losse nummers') geven.

Verwijderd

Topicstarter
heel slim... Ik doe dit echter nu in EPH-POD... iTunes vind ik maar nix...

Bedankt :P

Verwijderd

Topicstarter
nog effe iets anders... weet iemand een goede winkel waar je accesoires voor je ipod ken kopen? Iskin enzo? Eeen goede shop met de prijzen en bestel mogelijkheden op de site.

Verwijderd

http://www.machouse.nl/

Heb ik ook zon iSkin besteldt, werkt wel relax, alleen komen dr alsnog krassen op je schermpje...

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Dat zijn dus de "nep" iSkins. Kijk maar eens op www.iskin.com deze worden op meerdere plaatsen verkocht waaronder www.denieuwemacwinkel.nl en www.ljs.nl. Ik weet niet waar je dichterbij woont. ;)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
THANX... Ik vind die orginele skins echter tamelijk duur! Zijn die 'nepperts' ook goed of kan ik echt beter 30 euro neertellen ipv 12euro en dan heb ik geen shit?

Alvast bedankt

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wij verkopen ook iPods hoor ;)
iPod mini is weer 3 maanden uitgesteld

Verwijderd

Topicstarter
juist... jij snapt het niet helemaal? |:(

Verwijderd

Korakal schreef op 20 maart 2004 @ 22:49:
Gewoon in iTunes alle 'losse' mp3's selecteren > rechtsklikken 'edit information' en dan één albumnaam (bijvoorbeeld 'losse nummers') geven.
Heb ik ook ja, bij mij heet het "1 Losse nummers", dan staat ie nog bovenaan ook :P
Pagina: 1