Als ik mijn pc aanzet gaat ie aan maar na 5 sec gelijk weer uit alles zit goed vast wie heeft de oplossing
1. interpunctie
2. wat zijn je specs?
3. zou best wel eens kunnen zijn omdat hij geen rpm signaal van je cooler krijgt.
2. wat zijn je specs?
3. zou best wel eens kunnen zijn omdat hij geen rpm signaal van je cooler krijgt.
sorry... meer info ?!?
Specs e.d.
overgeclocked of niet ?
Dit schiet natuurlijk niet op
Specs e.d.
overgeclocked of niet ?
Dit schiet natuurlijk niet op
doe AUB wat meer andacht besteden aan je startpost, heb je Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) al gelezen? darin staan enkele dingetjes die ik toch niet in je stratpost terug vind, zoals een degelijke startpost en interpunctie.
ook wat meer info van je pc zou erg handig zijn want hier kunnen we he-le-maal nix mee. want er zijn een hoop mogelijkheden zoals een brakke voeding, temp/fan sensing, kapot mobo, ram, cpu of whatever
ook wat meer info van je pc zou erg handig zijn want hier kunnen we he-le-maal nix mee. want er zijn een hoop mogelijkheden zoals een brakke voeding, temp/fan sensing, kapot mobo, ram, cpu of whatever
Verwijderd
De search gebruiken en je powerknop goed aansluiten bijvoorbeeld...wie heeft de oplossing
Hoe dat precies moet staat in de handleiding van je moederbord.
Een handig debug topic: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Andere handige topics:
Computer valt steeds uit bij aanzetten
PC gaat (bijna) gelijk weer uit na aanzetten
PC gaat na 5sec weer uit
Kortom: gebruik maken van de naslagwerken (Faq, search, Google etc) alvorens een topic te openen.
Als je dan daarna een topic opent, let er dan op dat je voldoende relevantie info geeft: wat heb je al getest/gedaan/gezocht/gevonden, welke hardware specs etc.
Een topicstart van 1 regel kun je donder op zeggen dat die niet voldoet.
Zie ook: Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 10:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()