[Distributed Folding] hitparade van 19 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 21 maart 2004 @ 03:41:
[...]
DF heeft recent 2 frontpageposts mogen krijgen, andere projecten 0. Voordat DF weer aan de beurt is zal er wel een lange poos overheen gaan, en terecht trouwens :)
Ik vindt dat ze daar minder strikt mee moeten doen, dat is bij andere grote teams ook niet zo. Tweakers levert dagelijks veel nieuws, van mij mag er zelfs dagelijks ook een Distibuted computing bericht bijzitten, daar is toch niks mis mee? doet niks af van de professionaliteit van Tweakers.net :)

Ontopic: Ik wordt deze morgen verrast wakker dat we nog steeds eerste staan in de statsrun van 6:20 :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 08:14:
[...]
Ik vindt dat ze daar minder strikt mee moeten doen, dat is bij andere grote teams ook niet zo. Tweakers levert dagelijks veel nieuws, van mij mag er zelfs dagelijks ook een Distibuted computing bericht bijzitten, daar is toch niks mis mee? doet niks af van de professionaliteit van Tweakers.net :)

Ontopic: Ik wordt deze morgen verrast wakker dat we nog steeds eerste staan in de statsrun van 6:20 :P
Als de gemiddelde bezoeker iedere dag op T.net een DPC artikel ziet, dan kijkt hij/zij er niet meer naar. Afgezien daarvan is er vaak geen voldoende interessant nieuws is.
De crew heeft z'n best moeten doen om twee FP posts per maand voor elkaar te krijgen. En aangezien elk project even belangrijk is (tot op zekere hoogte), zal er zeker een half jaar overheen gaan voordat er weer een DF FP post komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 11:28:
[...]

Als de gemiddelde bezoeker iedere dag op T.net een DPC artikel ziet, dan kijkt hij/zij er niet meer naar. Afgezien daarvan is er vaak geen voldoende interessant nieuws is.
[...]
Daar ben ik 't niet mee eens: Ooit hadden we dagelijks een FP-posting en toen was het enige project RC5-64. Dit had toch als resultaat, dat DPC enorm is gegroeid en het oppermachtige TA van de troon gestoten heeft. Ook nu is het effect van een FP-posting nog duidelijk merkbaar.
Het is echter een beslissing van Tweakers.net geweest het aantal postings te beperken tot 2 per maand, dus daar moeten we het mee doen.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet wekelijks? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 19:46:
Ook ik ben +/- 400 a 500 files verloren.. wel geupload maar dus nooit aangekomen :(
ik had na u/l van 649 gens maar 250.000 punten erbij!?

eens kijken hoe dat met de volgende client gaat

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

PeterJ schreef op 21 maart 2004 @ 02:26:
Het zou mooi zijn voor de stijd met FDC en Ars als Funcracker en kornuiten ons nog eens een weekendje konden steunen, maar volgens mij zijn zij redelijk van DF af... ;-(
* Funcracker kijkt op

Hmmm?
Owja ik had al even donderdag een proefritje gemaakt op mijn G5 dual 2.0 bak.

Ow wat zie ik nu?
Een lichtend teken in de lucht.... Onze hulp is nodig!
Tijd voor batman The LedZ Collective!

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeDC heeft de joker idd weer ingezet (PCZ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Funcracker schreef op 21 maart 2004 @ 17:28:
[...]
* Funcracker kijkt op

Hmmm?
Owja ik had al even donderdag een proefritje gemaakt op mijn G5 dual 2.0 bak.

Ow wat zie ik nu?
Een lichtend teken in de lucht.... Onze hulp is nodig!
Tijd voor batman The LedZ Collective!
Funcracker, help!! De batmobiel zit vast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, ik heb net 1 miljoen+ punten verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrible T
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 17:55
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 11:28:
[...]

De crew heeft z'n best moeten doen om twee FP posts per maand voor elkaar te krijgen. En aangezien elk project even belangrijk is (tot op zekere hoogte), zal er zeker een half jaar overheen gaan voordat er weer een DF FP post komt.
Zou het ook niet op de "Dutch Power Cows" frontpage kunnen , daar wordt ook naar gelinkt vanuit de diverse projekten? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Terrible T schreef op 21 maart 2004 @ 19:50:
[...]

Zou het ook niet op de "Dutch Power Cows" frontpage kunnen , daar wordt ook naar gelinkt vanuit de diverse projekten? }:O
[rml][ FP] DPCH van Distrib. Folding...[/rml]

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 07-09 16:20
SWfreak schreef op 21 maart 2004 @ 18:03:
[...]

Holy cow, Batman. Quick Robin...to the batcave!! :P

DF heeft al genoeg frintpagepimpin' gehad. Op WDO zou wel het een en ander geplaatst kunnen worden natuurlijk, moet er wel iets te melden zijn en wel een leuk verhaaltje gefabriceerd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MarcyDarcy schreef op 21 maart 2004 @ 20:23:
[...]
:
DF heeft al genoeg frintpagepimpin' gehad. Op WDO zou wel het een en ander geplaatst kunnen worden natuurlijk, moet er wel iets te melden zijn en wel een leuk verhaaltje gefabriceerd worden. :)
Lijkt me een mooie taak voor onze PV'ert... >:)
SWfreak schreef op 21 maart 2004 @ 18:03:
[...]
Tsss, zo'n sportieve bolide heeft zeker ende vast geen sleepkabels of kannetje benzine in de kattebak... ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 07-09 16:20
PeterJ schreef op 21 maart 2004 @ 23:03:
[...]

Lijkt me een mooie taak voor onze PV'ert... >:)
...
Je post het al een geintje maar ik meen het weldegelijk serieus (dit geldt ook voor andere projecten). Als er leden zijn die iets leuks/nuttigs te melden hebben en een verhaaltje submitten op WDO zal dat zeker gepost worden. Wij PV'ers / crewleden kunnen ook niet alles alleen. Wat meer input van de DPC'er op dat niveau zou zeker niet vekeerd zijn en zeer gewaardeerd worden. :)

Kortom klim eens in de pen (vrije interpretatie 'ram eens op dat toetsenbord') :)

[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 21-03-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic Smile
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Satanic Smile

Forza Mucca

Hmmm, ik geloof dat mijn tiempje weer ietwat bescheiden is geweest vandaag. Geen melding van de vreugdevolle verjaring van ons zeer gewaarde lid Radek? :| Nou, vooruit, ga ik eens voor in de polonaise: En os Vaal die is Jarig Olé, Oleeee (bis).

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Satanic Smile schreef op 22 maart 2004 @ 00:06:
Hmmm, ik geloof dat mijn tiempje weer ietwat bescheiden is geweest vandaag. Geen melding van de vreugdevolle verjaring van ons zeer gewaarde lid Radek? :| Nou, vooruit, ga ik eens voor in de polonaise: En os Vaal die is Jarig Olé, Oleeee (bis).
/me doet een klein dansje (was toch nog bezig met m'n meloenendansje...) - Gefeli Radek!

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Pagina: 1 2 Laatste