Goed nieuws voor de Versatel kant van Zonnet,
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat de snelheid in april en mei verhoogd zal worden.
Dit kan ik concluderen uit de volgende mail :
Geachte heer NetBlade,
Bedankt voor uw e-mail.
Het antwoord van Zon op uw e-mail is:
In april/mei zullen de snelheden van Zon ADSL Family en Zon Adsl plus worden verhoogd. Meer informatie is nog niet beschikbaar.
Wij adviseren u onze website; http://www.zonnet.nl/ regelmatig te bezoeken.
Wanneer de snelheidsverhoging plaats zal vinden, zal dit op de website vermeld worden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Zon Nederland.
Nu heb ik al contact gehad met een aantal werknemers van Zonnet. De mensen die nu nog werkzaam zijn bij Zonnet laten niet of weinig vrij. Nou heb ik gisteren met een ex werknemer gesproken. Deze kon mij vertellen dat we niet al te hoge snelheden kunnen verwachten.
Aangezien dslam's heeft van maar 2 mbit (of dit moeten ze binnen 2 maanden heel erg snel veranderd hebben) kunnen ze geen pakketen hoger aanbieden dan 2mbit. Ofwel hieronder een schema van de verwachte snelheden
Gratis 384/128 -> **BLIJFT ZO**
Budget 384/128 -> **BLIJFT ZO**
Family 768/128 -> 1024/256
Plus 1536/256 -> 2048/512
Dit zijn slechts indicaties.
Ook over de roddel van KPN snelheden heb ik nieuws!
Dit is zeer waarschijnlijk. Mede omdat kpn een inhaalsprong aan het doen is naar bbned. En met dslam's van 16mbit lukt dat makkelijk
Wel zullen de prijzen van het LITE pakket met 5 euro stijgen. De rest Basic/Plus blijven gelijk.
Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat de snelheid in april en mei verhoogd zal worden.
Dit kan ik concluderen uit de volgende mail :
Geachte heer NetBlade,
Bedankt voor uw e-mail.
Het antwoord van Zon op uw e-mail is:
In april/mei zullen de snelheden van Zon ADSL Family en Zon Adsl plus worden verhoogd. Meer informatie is nog niet beschikbaar.
Wij adviseren u onze website; http://www.zonnet.nl/ regelmatig te bezoeken.
Wanneer de snelheidsverhoging plaats zal vinden, zal dit op de website vermeld worden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Zon Nederland.
Nu heb ik al contact gehad met een aantal werknemers van Zonnet. De mensen die nu nog werkzaam zijn bij Zonnet laten niet of weinig vrij. Nou heb ik gisteren met een ex werknemer gesproken. Deze kon mij vertellen dat we niet al te hoge snelheden kunnen verwachten.
Aangezien dslam's heeft van maar 2 mbit (of dit moeten ze binnen 2 maanden heel erg snel veranderd hebben) kunnen ze geen pakketen hoger aanbieden dan 2mbit. Ofwel hieronder een schema van de verwachte snelheden
Gratis 384/128 -> **BLIJFT ZO**
Budget 384/128 -> **BLIJFT ZO**
Family 768/128 -> 1024/256
Plus 1536/256 -> 2048/512
Dit zijn slechts indicaties.
Ook over de roddel van KPN snelheden heb ik nieuws!
Dit is zeer waarschijnlijk. Mede omdat kpn een inhaalsprong aan het doen is naar bbned. En met dslam's van 16mbit lukt dat makkelijk
Wel zullen de prijzen van het LITE pakket met 5 euro stijgen. De rest Basic/Plus blijven gelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 20-03-2004 08:03 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think