Toon posts:

DVD rom speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeden morgen tweakers, ik heb een vraagje voor jullie en dan voornamenlijk voor de mensen die een Dell deskop hebben.
Gisteren middag had ik me pc aan laten staan om even boodschappen te doen met me dvdrom speler gewoon open.
Maar toen kwam ik thuis was dat ding helemaal scheef, en het lukt niet meer om dicht te doen.
Ik heb me pc paar weken en dit vind ik natuurlijk klote , valt mij Dell gerantie ook op hardware problemen als er iets stuk is

Verwijderd

Topicstarter
nouw ben ik er vergeten bij te vertellen dat me broertje verstoppertje deed met ze vrienden in onze huis, en hij er tegen aan gelopen is of wat dan ook, hoe ik het concludeer van zijn verhaal

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 19:56

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:10:
nouw ben ik er vergeten bij te vertellen dat me broertje verstoppertje deed met ze vrienden in onze huis, en hij er tegen aan gelopen is of wat dan ook, hoe ik het concludeer van zijn verhaal
Tip 1, NOOIT JE CD/DVD Romspeler openlaten staan met kids in de buurt. Dat gaat een x fout zoals je gezien hebt.

En ja je hebt garantie mits je gewoon zegt dat hij niet goed sluit.
Je bent m wel een aantal weekjes kwijt.

Das t voordeel van zelfbouw, je mag zelf het onderdeel eruit halen en terug brengen dan heb je de rest van je pc nog :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif : voor al uw edits

in principe valt hardware natuurlijk onder de garantie. alleen als er overduidelijk sprake is van user abuse kunnen ze moeilijk gaan doen. de vraag is dus: is het overduidelijk dat je broertje dat ding gemold heeft of niet?

zoja: gewoon eerlijk tegen dell zeggen, dvd spelers koop je overal wel, maar als je eentje met een mooi bijpassend frontje wil moet je toch bij dell zijn. bied desnoods aan om hem zelf in te schroeven, dan zijn de kosten voor hun minimaal en krijg je hem misschien wel voor fabriekskosten.

overigens zijn veel fabrikanten de kwaadste niet hoor: toen ik de dvd van mijn medion comp gemold had, hebben ze gewoon een nieuwe opgestuurd

Verwijderd

Topicstarter
Alleen klote dat de Dell helpdesk niet werkt op een zaterdag en zondag, terwijl andere helpdesken noem maar wat HP gewoon elke dag beschikbaar zijn voor je problemen

Verwijderd

Topicstarter
Maar met wat ben ik het beste af, gewoon de waarheid vertellen met de kans dat ze het niet willen vervangen.
Of gewoon een verhaal erbij verzinnen wat niet de waarheid zit, maar hun denken dat het een hardware probleem is waar de user nix aan kon doen, want nu is er nix gebroken ofzo, heb me dvd speler recht weten te krijgen.
Maar nu krijg ik dat klote ding niet meer dicht dus is er binnen iets fout

Verwijderd

Topicstarter
nu denk ik persoonlijk dat dat draai dingens (kan niet op de naam komen) die de dvd rom open en naar binnenschuift stuk is want ik kan me dvd rom wel dicht doen, en open etc alleen gaat dat handmatig

Verwijderd

Het zou een schande zijn als je die onder garantie wil laten maken.
Gelukkig weten we er nu van...
Dus wees een vent en breek je broetjes spaar rekening of pennymaat open en betaal die 123,85 ex.btw

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:36:
nu denk ik persoonlijk dat dat draai dingens (kan niet op de naam komen) die de dvd rom open en naar binnenschuift stuk is want ik kan me dvd rom wel dicht doen, en open etc alleen gaat dat handmatig
dat is overduidelijk user abuse. hopen dat ze aardig zijn, en het eerlijk vertellen.
vergeet niet dat je nog ff garantie hebt en je ze niet kwaad moet maken :)

en edit nou eens...

Verwijderd

Topicstarter
dan waarom heb ik meer dan 300 euro aan gerantie betaald,

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:49:
dan waarom heb ik meer dan 300 euro aan gerantie betaald,
geen idee. standaard heb je 2 jaar garantie (wettelijk), en voor alles dat je meer hebt, heb je die 300 euro betaald. ik ken je voorwaarden niet, maar user abuse zal daar echt niet onder vallen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:51:
[...]

geen idee. standaard heb je 2 jaar garantie (wettelijk), en voor alles dat je meer hebt, heb je die 300 euro betaald. ik ken je voorwaarden niet, maar user abuse zal daar echt niet onder vallen.
1 jaar gerantie wettenlijk bedoel je als standaard

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:52:
[...]

1 jaar gerantie wettenlijk bedoel je als standaard
nee 2. europese richtlijn. na die 2 jaar gaat btw de economische levensduur tellen: omdat een computer het (bijvoorbeeld) 5 jaar hoort te doen, moet dell toch nog meebetalen als jouw pc het na 5 jaar begeeft.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:54:
[...]

nee 2. europese richtlijn. na die 2 jaar gaat btw de economische levensduur tellen: omdat een computer het (bijvoorbeeld) 5 jaar hoort te doen, moet dell toch nog meebetalen als jouw pc het na 5 jaar begeeft.
op de site staat 1 jaar maar zal wel, maar kan het ook gemaakt worden zonder vervanging van dvd speler want ik kan het wel open maken en dicht, dus lijkt me dat de draaiwieltje stuk is ofzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:58:
[...]

op de site staat 1 jaar maar zal wel,
welke site? van dell?
maar kan het ook gemaakt worden zonder vervanging van dvd speler want ik kan het wel open maken en dicht, dus lijkt me dat de draaiwieltje stuk is ofzo
denk het niet. dan moeten ze die speler openschroeven, dat wieltje erin pielen (zouden ze die op voorraad hebben?), en alles heel goed testen (hij moet immers nog ff mee).
ondertussen zijn we een uurloon verder. net zo duur als een nieuwe dvd :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 08:02:
[...]

welke site? van dell?

[...]

denk het niet. dan moeten ze die speler openschroeven, dat wieltje erin pielen (zouden ze die op voorraad hebben?), en alles heel goed testen (hij moet immers nog ff mee).
ondertussen zijn we een uurloon verder. net zo duur als een nieuwe dvd :)
wie zegt dat ik dat bij dell zou willen doen, nee gewoon bij een pc boer

Verwijderd

Topicstarter
bij Dell is alles duur als er iets kapot is, ook als je bijv net afwijkt van je standaard pc en er iets anders wilt inzetten, kost het bij pc zaken 60 is het bij hun 100 etc

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 08:11:
bij Dell is alles duur als er iets kapot is, ook als je bijv net afwijkt van je standaard pc en er iets anders wilt inzetten, kost het bij pc zaken 60 is het bij hun 100 etc
dell is K*t merk.
Zelfbouw >:)

Verwijderd

Topicstarter
netblade schreef op 20 maart 2004 @ 08:14:
[...]

dell is K*t merk.
Zelfbouw >:)
Nu is Dell niet zo het probleem zelf, goede computers etc maar als je er iets wilt bijschaffen of laten reparen is het wel ongelooflijk duur.
Nu is het probleem niet dat ik dus waarschijnlijk me dvd speler moet veranderen, maar de kleur zwart is amper bij pc zaken te koop.
En hun vragen daar 200 euro voor dvd cd rom speler, vind ik veels te duur en dat ga ik dus echt niet betalen

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 08:21:
[...]

Nu is Dell niet zo het probleem zelf, goede computers etc maar als je er iets wilt bijschaffen of laten reparen is het wel ongelooflijk duur.
Nu is het probleem niet dat ik dus waarschijnlijk me dvd speler moet veranderen, maar de kleur zwart is amper bij pc zaken te koop.
En hun vragen daar 200 euro voor dvd cd rom speler, vind ik veels te duur en dat ga ik dus echt niet betalen
aopen levert tegenwoordig bij hun dvd spelertjes frontjes. :)
En ik ben geen fan van Dell, omdat ze fucking duur zijn!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 08:21:
[...]

dan haal je het frontje van je dell af, en loop je naar de mycom. vraag je of je ff mag kijken bij de stapel oem dvdtjes om te kijken of je frontje toevallig ergens op past :)
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 08:09:
[...]

wie zegt dat ik dat bij dell zou willen doen, nee gewoon bij een pc boer
en die pc boer doet dat voor minder dan 40 euro? lijkt met sterk. nieuwe dvd is gewoon de goedkoopste oplossing, en dan is er ook niet mee gerommeld

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 08:43 ]

Pagina: 1