Welk merk SO-DIMM voor in mijn NEC Versa P520?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011
Ik heb het even bekeken, er zit nou een stripje van 512mb PC2100 Samsung in.

Nou heb ik wat door pricewatch zitten zoeken etc. en kwam ik op interngeheugen.nl
op deze site zijn 3 merken geheugen te koop, namelijk Transcend, Kingston en Dane-elec.

Ik ben van plan om dus 512mb nog te gaan toevoegen.
Welk merk is het beste? en waarom?

one more thing...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor zover ik weet zit er geen denderend verschil tussen die dingen (je gaat toch niet OCen op je notebook).
Dus koop gewoon wat het goedkoopste is. (misschien dat het Kingston Valueram is, daar heb je levenslange garantie op, kan een verschil zijn.)

Verwijderd

toevallig van de TUE?
naast het NSC zit zo'n hardware toko, die verkopen ram wat erin past (+gratis inbouw). weet alleen niet wat dat kost.

maarre, waar heb je dat eigenlijk voor nodig? veel gaat het niet helpen denk ik

//hij staat ook op de officiële accesoires site van nec: www.nec-online.nl en dan op de P520-banner klikken
voor €228,48 issie van jou :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 07:14 ]

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011
ik ben een 'compulsieve' multitasker, en mn 512mb zit snel vol..

het is niet van de TU/E maar van de hogeschool zuyd (we hebben wel dezelfde laptops, maar niet het NSC dus)
en 225 euro voor wat ram vind ik wel erg veel als je het van kingston voor 89 euro kunt kopen.

Iemand anders nog tips over welk ram het best is ?

one more thing...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Merk is volkomen irrelevant. Wat voor specs kan je chipset aan, dat is veel belangrijker. In het PMG Beleid staat duidelijk dat je dergelijk info dient te geven voor je een topic opent. Zie de PMG FAQ voor meer info zou ik zeggen :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.