Karel V probeerde interressant topic te starten, maar werd direct beeindigd. Dit vind ik een beetje flauw. Ik denk dat er vrij veel mensen waren die het wel hadden willen lezen. Overigens is er niet een soortgelijk topic te vinden op dit forum, en de kans op een zinloze discussie acht ik niet zo groot, aangezien de topicstarter zelf ook benadrukt daar op te letten. En wat die opsommingen betreft: let maar op, dat valt reuze mee.
De 2e poging...
Wat is jou overtuiging/ theologie/ godsdienst?
De bedoeling van dit Topic is dat je uitlegt wat jou overtuiging/ manier van denken is.
B.v. Je geeft aan dat je atheist bent, en wat je daar onder verstaat.
Eigenlijk jou vizie/gedachtengoed. Maakt niet uit wat dat is. Satanist/ Evoluthionair/ protestants/ Bhoeddist... etc. Geef daar een korte uitleg over wat dat inhoudt, en ook vragen stellen waarom de ander daarvoor kiest. Maar probeer er wel voor te zorgen dat het niet een hele discussie wordt over een overtuiging, waardoor andere gedachtengoed niet aan de orde komt.
Ik ben zeer benieuwd .
De 2e poging...
Wat is jou overtuiging/ theologie/ godsdienst?
De bedoeling van dit Topic is dat je uitlegt wat jou overtuiging/ manier van denken is.
B.v. Je geeft aan dat je atheist bent, en wat je daar onder verstaat.
Eigenlijk jou vizie/gedachtengoed. Maakt niet uit wat dat is. Satanist/ Evoluthionair/ protestants/ Bhoeddist... etc. Geef daar een korte uitleg over wat dat inhoudt, en ook vragen stellen waarom de ander daarvoor kiest. Maar probeer er wel voor te zorgen dat het niet een hele discussie wordt over een overtuiging, waardoor andere gedachtengoed niet aan de orde komt.
Ik ben zeer benieuwd .
[ Voor 4% gewijzigd door blorf op 19-03-2004 23:38 ]
You are in a maze of little twisting passages, all different.