Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 14:02
Ik ben al 3 dagen bezig om het wireless kaartje van mijn ipaq H5550 aan de gang aan het kijgen. Ik heb thuis al een bestaand wireless netwerk liggen werk er dagelijks op met mijn laptop. Maar nu probeer ik mijn ipaq toe te voegen maar deze reageert nergens op als ik hem inschakel gaat er ook geen lampje of iets branden.! Maar ik ben wel vrij een niewbie hierin dus kan iemand mij graag vertellen wat ik verkeerd doe.

Heb ook de search gebruikt maar tot nu toe heeft dat niet geholpen.

"Hé Bob, drie bier!"

Verwijderd

PocketPCs en verwijzingen naar andere sites

[ Voor 69% gewijzigd door kmf op 22-03-2004 21:53 ]

• de7geitjes
Daar heb ik het ook al gezocht en gepost

"Hé Bob, drie bier!"

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49

AceRimmer

What a guy...

Heb je de batterij er al even af gehaald en weer op gedaan ?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:58

DoctorV64

Cosmopoliet

De lamp gaat dus helemaal niet aan als je de wlan aanzet. Dan kan het aan het lampje zelf liggen, maar dit kan je testen door de selftest te doen onder Start -> Settings -> System -> Selftest.

Als je lampje daar wel oranje knippert, dan ligt het niet daaraan. Zal het dan wellich hardwareprobleem zijn ?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• de7geitjes
Ik zie dan het bluetooth ledje knipperen en daar boven en eronder gebeurt niks
en rechts knippert ie geel of groen wat is het ;)

Ik heb ook vandaag HP aan de telefoon gehad en daarvan moest ik een firmware update doen. en dat heb ik ook gedaan maar dat helpt niet morgen zouden zijn contact met mij opnemen of het gelukt was waarschijnlijk wordt hij daarna opgehaald om gemaakt te worden.

[ Voor 51% gewijzigd door de7geitjes op 22-03-2004 20:27 ]

"Hé Bob, drie bier!"

Pagina: 1