Vanmorgen vatte ik het plan om op even een andere processor in m'n systeem te gooien (een P3 700 die 980 haalt ipv 1 die niet verder komt dan 791)
Sindsdien geeft mijn systeem alleen nog maar lange hoge pieptonen als je opstart. Dus ik denk: mobo kaduuk (het is een Chaintech 6OJV)
Hardware-reviewer zijn heeft soms voordelen dus ik trok een CUSL2 uit de kast en hing die in m'n systeem. Geen effect, alleen geeft hij nu nog maar 1 lange piep (zal wel per bord verschillen)
Waar kan het nog meer aan liggen:
Geheugen: 4 repen geprobeerd, ook die niet op het 1e bord gezeten hebben in alle mogelijke banken: geen effect
Andere voeding: geen effect
Andere processor: geen effect
Andere koeler: geen effect
Andere videokaart: geen effect
Allen uitbreidingskaarten eruit: geen effect
Zonder geheugen opstarten: geen effect
HD + CDrom + floppy los: geen effect
Zo langzamerhand begin ik door de opties heen te raken...iemand een idee?
Sindsdien geeft mijn systeem alleen nog maar lange hoge pieptonen als je opstart. Dus ik denk: mobo kaduuk (het is een Chaintech 6OJV)
Hardware-reviewer zijn heeft soms voordelen dus ik trok een CUSL2 uit de kast en hing die in m'n systeem. Geen effect, alleen geeft hij nu nog maar 1 lange piep (zal wel per bord verschillen)
Waar kan het nog meer aan liggen:
Geheugen: 4 repen geprobeerd, ook die niet op het 1e bord gezeten hebben in alle mogelijke banken: geen effect
Andere voeding: geen effect
Andere processor: geen effect
Andere koeler: geen effect
Andere videokaart: geen effect
Allen uitbreidingskaarten eruit: geen effect
Zonder geheugen opstarten: geen effect
HD + CDrom + floppy los: geen effect
Zo langzamerhand begin ik door de opties heen te raken...iemand een idee?