Ik heb hetvolgende probleem.
Ik moet een erg groot asp bestand via een html mail versturen naar erg veel mensen. Omdat het onbegonnen werk is om d.m.v. html = html & "" iedere regel in te lezen, heb ik dit op deze manier gedaan.
Er is een asp pagina op de server met de naam temp.asp.
In het mailinglist script doe ik hetvolgende:
Nu staat hij dus netjes in een variabele, nu het versturen:
Naar outlook gaat dit perfect, komt het mailtje helemaal aan in html, netjes met achtergrond enz..
Als ik hem echter naar hotmail verstuur, krijg ik alleen de onderste regel (klik hier om uzelf van de mailinglist te verwijderen...) te zien, voor de rest is het helemaal leeg. Uiteraard heb ik toen getest om de temp.asp helemaal leeg te maken, en hier alleen "test" in te zetten, maar ook dat werkt niet.
Weet iemand hier een oplossing voor, want ik weet het echt niet meer.
Ik moet een erg groot asp bestand via een html mail versturen naar erg veel mensen. Omdat het onbegonnen werk is om d.m.v. html = html & "" iedere regel in te lezen, heb ik dit op deze manier gedaan.
Er is een asp pagina op de server met de naam temp.asp.
In het mailinglist script doe ik hetvolgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| on error resume next
Set objHttp = Server.CreateObject("MSXML2.ServerXMLHTTP.4.0")
If NOT IsObject(objHttp) Then
Set objHttp = Server.CreateObject("MSXML2.ServerXMLHTTP")
End If
objHTTP.Open "GET", "http://ipadresje/Temp.asp", false
objHTTP.Send
strStatus = CInt(objHttp.Status)
strResponseNL = objHttp.responseText
Set objHttp = Nothing |
Nu staat hij dus netjes in een variabele, nu het versturen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Set Mailer = CreateObject("CDONTS.NewMail")
Body = ""
Body = Body & "<!DOCTYPE HTML PUBLIC ""-//IETF//DTD HTML//EN"">" & vbCrLf
Body2 = ""
Body2 = "<center><font face='Verdana' style='font-size: 8pt'><a href='" & RemoveLink & "' > Klik hier om uzelf van de mailinglist te verwijderen. </a> </font></center>"
Mailer.bodyformat = 0
Mailer.mailformat = 0
Mailer.From = "info@bedrijfje.nl"
Mailer.to = MailToAdres
Mailer.Subject = "Test - Mailing - " & date
Mailer.body = body & strResponseNL & body2
Mailer.Send
Set mailer = Nothing
Set body = nothing
mailResults = result
xml = "" |
Naar outlook gaat dit perfect, komt het mailtje helemaal aan in html, netjes met achtergrond enz..
Als ik hem echter naar hotmail verstuur, krijg ik alleen de onderste regel (klik hier om uzelf van de mailinglist te verwijderen...) te zien, voor de rest is het helemaal leeg. Uiteraard heb ik toen getest om de temp.asp helemaal leeg te maken, en hier alleen "test" in te zetten, maar ook dat werkt niet.
Weet iemand hier een oplossing voor, want ik weet het echt niet meer.