Toon posts:

440BX mobo + GFII MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een GeforceII MX 32Mb te kopen. Ik heb een PII 350 met een BCM/GVC moederbord, QS440BX op precies te zijn (www.bcmcom.com) De support van die site is helaas slecht. Ik weet dus niet of de MX op mijn moederbord probleemloos zal draaien.
Mijn vraag is of er mensen zijn die ook een QS440BX hebben EN een GeforceII (model maakt niet uit) daarop hebben. Werkend dus ;).....

Verdere info:
- BCM(GVC)mobo QS440BX
- PII 350
- 96 Mb
- pc gekocht bij paradigit

Verwijderd

tuurlijk wel man:7

Verwijderd

Topicstarter
Da's een snelle, korte reply.
Maar hoe weet jij dat????? :?
Ben nou nog niet overtuigd dat ie wel werkt!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
nog weinig tot geen problemen gehoord over gf2mx in combo met BX chipsets..

kep ook bx en dinsdag ook mx ;)

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 22:35

Logic

SmartOS:Love at First Boot

ik zelf gisteren een asus 7100 gekregen :)
en draait perfect op mn bp6 mobo.. (bx chipset)

If it bleeds, it can be killed!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat dit mijn vraag wat verduidelijkt. Deze warning staat op de site van asus:

Warning: Because GeForce2 MX DDR GPU consumes a lot of power, as a result, do not use AGP-V7100 with the mainboard which AGP power is provided by linear regulator.

Aangezien mijn mobo-fabrikant mij geen antwoord geeft, weet ik niet of mijn moederbord wel/niet zonder regulator heeft.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Hmm, een vriend van mij heeft een Chaintech 6BTM moederbord met BX440 chipset. Hij had de Asus GF2MX aangeschaft maar kreeg hem niet draaiend. Vandaag hebben we die kaart omgeruild voor een Guillemont GF2MX, dus ook niet draaien hè :? het ziet ernaar uit dat deze plank de GF2MX niet wil, voltage is het probleem niet...

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Ik heb een msi 817, Gf MX op een abit BH-6 en dit is een van de eerste bxbordjes die op de markt kwam. Draait prima.

Verwijderd

check mijn specs onder
nog nooit problemen gehad, alleen met een via mobo (maar dat was gewoon fucked (was een DFI kut ding, gratis ingeruild voor een BE6-2 >:) )))

Verwijderd

Dat "Warning: Because GeForce2 MX DDR GPU consumes a lot of power, as a result, do not use AGP-V7100 with the mainboard which AGP power is provided by linear regulator" verhaal is wel waar maar ook anders op te lossen, namelijk met een goede PSU (Power Supply Unit / voeding). Je moet opletten bij het evt. kopen van een nieuwe dat hij minimaal 16A op de 3.3V moet hebben. Standaard is 14A en dat is/kan te weinig (zijn).
Pagina: 1